Follow my blog with Bloglovin

2013. november 1., péntek

Essence Dark Romance Trend Edition


Quattro Eyeshadow
01 mystery glam
02 a romance to remember
2,99 €

Eyepencil
01 black shadow
02 foggy love
1,29 €


Longlasting Lipstick
01 red romance
02 painted love
1,99 €

Lipgloss Effects
01 black shadow
02 light up!
1,99 €


Cream Highlighter
01 light up!
2,99 €

Velvet Mousse Blush
01 painted love
02 red romance
2,49 €


Nail Polish
01 dark night starlight
02 red romance
03 moonless night
04 gothic gold
1,79 €

Nail Art Decoration Kit
01 what gothic girls want
2,49 €


Body Tattoos
01 dark art
1,99 €


A mai napra egy új trend kiadás előzetest hoztam az Essence-től. Ahogy a címből is kiderül -"sötét romantika"- a főszerepben a sötét színek állnak, mint a fekete,szürke, piros vagy a bordó, és leginkább a gótikus stílus érvényesül ebben a kiadásban. 
Igazán egyedi sminket készíthetünk el a Lipgloss Effects-el, vagy kihangsúlyozhatjuk az arcunkat a Velvet Mousse Blush-al. A körmünkre is találunk néhány szépséget,nekem a kedvencem így a kép alapján a matt vörös színű lakk.
Összességében az egész kiadás nem varázsolt el annyira engem, nem igazán az én stílusom, de azért kíváncsian várom,hogy fest majd élőben, a lakkokra pedig mindenféleképpen vetek egy pillantást, mert azok tetszenek a legjobban.
Megjelenés: decembertől, még nem tudom, hogy Magyarországon megjelenik-e.

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett





12 megjegyzés:

  1. Nem tudom miért,eddig egy kollekció se fogott meg de ez most valamiért nagyon!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Akkor már csak abban kell reménykedni, hogy otthon is megjelenjen :) nekem a happy holidays kiadás a kedvencem most! :)

      Törlés
  2. a dekor kit nagyon tetszik:) a lakkok nem.beteg vagyok?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nekem is csak a matt vörös jön be, a többi nem igazán

      Törlés
  3. Olvastam én is ezt az újabb kiadást, ami megmozgatta a fantáziám, az a lakkok, a köröm dísz és a szájfények :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a szájfényekre kíváncsi vagyok, hogyan is festenek, de nem hinném hogy megvenném őket..:D

      Törlés
  4. Annyira nem az én színeim, de azért pár darab tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nekem sem, de azért kíváncsian várom,mint minden kiadást,élőben azért máshogy szokott festeni általában mint képeken..:)

      Törlés
  5. Ezek már kaphatóak!? Ha nem, akkor mikor várható idehaza!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem kapható, decembertől lesz elérhető, de ahogy fent is írtam, még nem tudok semmi infót a Magyarországi megjelenésről.

      Törlés
  6. szépek nagyon, bár nem mindig olyanok végül élőben, mint a képeken :D nekem ebből a trend kiadásból egy valamilyen fekete lakk nagyon hiányzik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben igazad van, ezért is várom, hogy élőben is meglessem őket...:D És tényleg, ahogy mondod,szerintem is el kellene ide egy fekete lakk, viszont én nem vagyok annyira oda érte, úgyhogy annyira nem sajnálom, hogy kihagyták..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )