Follow my blog with Bloglovin

2013. november 11., hétfő

Essence Superheores nail polish- 01 Fantastic Girl

Már egy ideje megszerettem volna nektek mutatni ezt a mesés lakkot, de az időjárás eddig közbeszólt, mivel mikor kipróbáltam legelőször,akkor a borongós,szürke nappali idő miatt sehogy sem sikerül vállalható képeket készíteni erről a manikűrről. Aztán nem adtam fel, múlt hétvégén megint megpróbáltam, ezúttal néha elő lehetett még a napocskát is csalogatni, így sikerül rendes képeket is készítenem. :)

 Nagyon vártam ezt az essence trend kiadást, bár élőben kevesebb dolog fogott meg belőle annyira,hogy a kosaramban is landoljon, mint a képek láttán, de így legalább a pénztárcámmal sikerült jó viszonyban maradnom :D
Amit viszont mindenképpen be akartam szerezni belőle, és ezért képes voltam egy héten keresztül minden nap belesni a Rossmannba, az nem más mint ez a thermo lakk:
Az üvege egyszerű hengeres,fekete kupakkal, amin egy matrica jelzi, hogy egy színváltós lakkal van dolgunk.A hátulján lévő matricán pedig többet között megtaláljuk a számát és a fantázia nevét is: 01 Fantastic Girl
Összesen 8 ml lakk rejtőzik az üvegben, azért ez sem olyan kevés mennyiség, el leszek vele egy darabig. :)

Az ecsete közepesen vastag,és a vége egyenesre vágott, különösebb gondot nem okozott a használata.

Megmondom őszintén, hogy az első réteget felkenve igen megijedtem, mert elég halovány volt az eredmény, de kettőnél már sokkal jobb volt a helyzet, majdnem tökéletes volt. Viszont a körömvégek picit átlátszódtak, így itt elkélt a harmadik réteg is. Ha nem száradt volna meg extra gyorsan az összes réteg,akkor ebből a szempontból picit mérges lennék rá, viszont így egész jó viszonyban lettünk :)

Napsütésben *.*

Felkenés után ezzel a színnel találkozunk.

ombre hatás,imádom!


Majd ha hideg éri-ebben az esetben én jéggel segítettem rá-akkor rögtön átvált lilára

Az utolsó két kép időrendi sorrendben fordítva van, de így olyan jól látszik az átmenet a két szín között szerintem.

Tudom, hogy sajnos Magyarországon nem lesz elérhető ez a kiadás, és nem a szíveteket akartam ezzel a poszttal fájdítani, hanem ha esetleg lesz rá lehetőségetek beszerezni, akkor én mindenképpen ajánlom!

Ára: 1.95 Euró

Összességében nagyon örülök, hogy sikerült megszereznem ezt a lakkot, hiszen ilyen jó árban sehol sem találunk ilyet, a minősége is igen jó, és nem utolsó sorban nagyon jó mókának találom ezt a színváltós megoldást, mindig a körmömet lesem,mikor milyen színe van :)

Nektek hogy tetszik?
Ti kedvelitek a thermo lakkokat?

Puszii, Ivett




8 megjegyzés:

  1. óó dejó *-* én is úgy szerettem volna ezt a lakot, dehát persze ez nálunk nem kapható, miért is lenne ...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a lakk <3

    VálaszTörlés
  3. wow :O kell ez a lakk! szuperjó! :))

    VálaszTörlés
  4. Szívesen kipróbálnám, kár, hogy itt nem kapni, én azt vetem észre, hogy a szuper kollekciókat ríttig nem hozzák be, csak a számomra gagyikat, amik nem tetszenek. Csoda, hogy a karácsonyit behozzák! *.*

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )