Follow my blog with Bloglovin

2013. november 13., szerda

Essence Colour&Go - 155 Red Ahead

A mai napra megint egy körömlakkot hoztam nektek, remélem nem bánjátok. A Primőr találkozón kapott essence csomagocskában lapult egy másik társával együtt ez a lakk,és bevallom első ránézésre nem igazán hozott lázba. Ez az a szín, amit magamtól sosem emeltem volna le a polcról,és abszolút nem vettem volna meg,mert ezek a színek valahogy eddig nem hoztak lázba. DE! Sikerült pozitívan csalódnom, szerintem érdemes lesz tovább menni, és meglesni a képeket is!

Szóval a mai bejegyzés fő alanya:

Az őszi szortiment frissítés új darabja ez, a colour & go körömlakkok immár állandó tagja. A külsejéről már nem is szeretnék nagyon mesélni,hiszen úgy gondolom mindenki találkozott vele személyesen is.
Az ecsete amit kiemelnék viszont, nagyon eltalálták,  egy-két húzással beteríti az egész körmöt, és a körömágybőrnél is szépen lehet vele a lakkot felkenni.

A hátulján megtaláltam a számát és a fantázia nevét is,ami igen érdekes számomra: 155 Red Ahead.

Első látásra nekem egy egyszerű fekete színnek tűnt, majd mikor megnéztem alaposabban,akkor láttam, hogy mennyire is csalóka egy lakkról van szó.

Az első rétegben előtűnik egy pici bordó szín,ami később abszolút eltűnik,majd a második rétegnél megkapjuk azt a csodás színt,ami üvegen keresztül is alig észrevehető:

Napsütésben *.*


Leginkább az étcsokoládé barna színt tudnám rá mondani, nem is gondoltam volna, de nekem nagyon tetszik! A finishe pedig ennyire fényes, a képeken bizony fedőlakk nélkül látható!

Önmagában is jól mutat,viszont picit feldobtam a gyűrűsujjam egy kis csillámmal,a kedvenc Flormar 392-es holo csodával:

Összességében el kell hogy mondjam, hogy szinte egyből a kedvencemmé nőtte ki magát ez a lakk, most is pont ezt viselem, és naponta többször ránézek, gyönyörködök benne! 

Úgy gondolom, hogy az őszi-téli időszakra egy must have darab, vagyis számomra biztosan, és sokszor fogom még elővenni a közeljövőben!

Ára: 1.45 Euró / 499 Ft 

Megjegyzés: A terméket tesztelésre kaptam, de ez mint mindig, most sem befolyásolta a véleményemet, csak is az őszinte tapasztalatomat írtam le!

Nektek hogy tetszik?
Milyen színeket használtok a legszívesebben az őszi-téli időszakban? 

Puszii, Ivett





15 megjegyzés:

  1. tényleg szuper színe van. a flormar lakkal nagyon szép

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nekem is nagyon tetszik együtt is meg persze magában is :)

      Törlés
  2. Nem vagyok oda a barna lakkokért, de a holo lakkal feldobva nagyon szép. Igazán őszies. Én még megpróbálnám egy kis naranccsal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem tudtam volna elképzelni magamon, de most viszont imádom! : ) Igazán jó ötlet, nem is gondoltam rá, de szerintem legközelebb ki is próbálom :)

      Törlés
  3. Húú de jó szín és a flormar lakk <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól néz ki, a Flormar lakk pedig nagy kedvencem,nem hiába..:))

      Törlés
  4. Szép színe van. :) Bár én inkább arany lakkal párosítottam volna. :P

    VálaszTörlés
  5. Eszembe sem jutna ezt a két lakkot összerakni, de nagyon tetszik :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Flormar lakk nagy kedvencem, és minden színhez passzol szerintem, úgyhogy ezért is gyakran veszem elő..:)

      Törlés
  6. nagyon szép színe van, és díszítéssel még szebb! :) mennyire volt tartós az essence lakk?
    díjat kaptál tőlem!! :)) http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/11/17/dijat-kaptam-adom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú tartósságot nem igazán tudok mondani, mert az essence zselés készletével használtam, úgy talán 3napig volt fent. De nem hinném hogy önmagában annyira tartós lenne :S
      A díjat pedig köszönöm szépen!!! : )

      Törlés
  7. Fincsi kis étcsoki. :3 És milyen jó a flomarral! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )