Follow my blog with Bloglovin

2013. november 10., vasárnap

Az új Essence szempillaspirálok bevetésen- Teszt

Sziasztok! Az elmúlt időszakban rengeteg tesztelni való termékem gyűlt össze, és igyekszem majd minél többet megmutatni belőlük. A mai napra három szempillaspirál tesztet hoztam nektek, amik a Primőr Kft. bloggerina találkozóján kapott csomagban rejtőztek. Elöljáróban annyit szeretnék mondani, hogy kedvelem a márkát, viszont a szempilla spiráljai között ritkán szoktam csak szét nézni,mert van egy nagyon bevált darabom egy másik márkától, és egy ideje csak őt nyúzom, nem kísérletezgettem. Viszont az elmúlt időszakban összegyűlt még jó néhány darab, így belevágtam a tesztelésbe. :)

A tökéletes szempillaspirál számomra szépen dúsítson természetesen, és extra hosszú pillákat varázsoljon,mert nekem az a mindenem. Szerencsére a szempilláim nem olyan rövidek, és viszonylag nincs is panaszom rájuk,mert egy jól eltalált spirállal, szinte műszempilla hatást tudok elérni, amit imádok! De persze nehéz a tökéletes darabra rátalálni..most kiderül, hogy ezek az új essence spirálok- a szeptemberi szortiment frissítésből- nálam hogyan szerepeltek:

Mai tesztalanyok:

Lássuk őket egyenként:


Essence Lash Mania Reloaded szempillaspirál
Amit ígér:"az innovatív rugalmas műanyag ecset csillag formájának köszönhetően minden szempillát tökéletesen befed és extra dús hatást garantál. az eredmény: drámaian dús, műszempilla hatás. titkos tipp: a LASH mania reloaded szempillaspirál tökéletesen elválasztja a szempillákat, így használhatod fedő szempillaspirálként is. "

Vélemény: A műszempilla hatás elmaradt,viszont ha nem ragadtak volna össze a pilláim, akkor egész jó spirálnak mondanám. Persze lehet hogy csak én bénáztam most, és egy kis odafigyeléssel nem ragadnak össze a pillák. Még fogok vele kísérletezgetni,azért nem adom fel ilyen könnyen!
Összességében: Nem rossz,de nem is az igazi. 3.5/5
Ára: 949 Ft


Essence Get Big Lashes Tripla fekete szempillaspirál
Amit ígér:"fekete, feketébb, hármas fekete! a népszerű get BIG! Lashes család egy új taggal bővül. a nagy, innovatív ecset szálainak maximális mennyisége és sűrűsége extra dús hatást garantál. a szén fekete textúra biztosítja a kifejező tekintetet hármas fekete hatással! "


Vélemény: Szerintem beváltotta amit ígért, dúsabb,fekete pilláim lettek tőle, nekem tetszik a végeredmény!
Összességében: szerintem sokat fogom használni,habár nem lettek extra hosszú pilláim, nappali szolid sminkekhez tökéletes. 4.5/5
Ára:749 Ft


Lashes Go Wild szempillaspirál
Amit ígér: "tubus állomás! ez a szempillaspirál tubus formájának köszönhetően abszolút trendi és egyedi. az ecset innovatív formájának köszönhetően extra dús hatást garantál."


Vélemény: Tényleg egyedi a külseje, és nagyon kíváncsi is voltam rá, hogy mit tud. Amit ígér azt szerintem be is tartja,szépen dúsít. De ennyi sajnos, a hosszú pillák sehol, viszont ezt nem is ígéri, úgyhogy ebbe nem tudok belekötni.
Összességében: Ha még hosszabb pillákat is varázsolna,akkor imádnám. Viszont így picit kevesebbet fogom használni. 3.5/5
Ára: 849 Ft

Tartósság szempontjából mindhárom termék jól szerepelt, egész nap bírták, nem pergett le,nem maszatolódott el egyik sem, és estére pedig egy egyszerű szemfesték lemosóval könnyen le tudtam őket szedni.

A szempilláimon mindegyik spirálból a felső pillákra kettő,az alsóra egy réteg festék került! Szerintem így lehet elérni a legjobb végeredményt mindegyik szempillaspirál esetében,nálam az egy réteg mindig kevésnek bizonyult, a három pedig már sokszor túl sok.

Azt még hozzá kell tennem,hogy mint a legtöbb terméknél, itt is lehet hogy az ami nekem esetleg nem vált be, azt más imádni fogja, hiszen nem vagyunk egyformák, és itt jelen esetben a szempilláink sem egyeznek meg mindenkinél.


Nektek hogy tetszenek? 
Ti próbáltátok már valamelyiket? 
Nektek mi a véleményetek?


A termékeket tesztelésre kaptam, de ahogy mint mindig, itt sem befolyásolt engem a véleményemben, csak is az őszinte véleményem,tapasztalataimat írtam le itt is, és máskor is úgy fogom.


Puszii, Ivett


1 megjegyzés:

  1. én az essence-től az i♥extreme spirált szerettem nagyon, de lehet ezt a get big-et kipróbálom:) a Lashes go wildnak nem tetszik a keféjének a formája.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )