Follow my blog with Bloglovin

2013. november 11., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Újabb hétfő,újabb lehetőségek..Elhatároztam, hogy a mai naptól fogva picit változtatok a mindennapi szokásaimon,teendőimen. Minden időmet beosztom, amennyire tudom, hogy ne legyenek olyan utólag visszagondolt semmittevős napjaim,amikor hasznosabb dolgokkal is eltölthettem volna. Igen, tudom ezt hívják lustaságnak..:D De ennek vége,helyette több időt szeretnék többet között tanulásra szánni,mert ez nagyon fontos dolog most számomra. Ötleteket szívesen várok, ti hogyan sajátítottátok el legjobban a német nyelvet,leginkább otthon,egyedül, ahol a magad ura vagy. :)
Na de először is nézzük meg a hétre szánt inspirációs képeket:

Helló hétfő! Én már vártalak ;) Egy fincsi kávé, egy croissant és mindjárt jól indul a napom. Ti is szeretitek a kávét? :)

Ezt nevezem én gyűjteménynek! *.* Közeben tátott szájjal nézem a képet, és irigykedek arra,akinek a tulajdonában van mindez...:D

Ezt sosem szabad elfelejteni ám ;)

Ti is szoktatok ilyen csajos programokat csinálni a barátnőitekkel? :)

Kötött pulcsi alá ing. Jöhet? Én még barátkozok vele,de minél jobban tetszik.

Mindig meg tudok lepődni magamon,most is sikerült. Barna csillogós lakk, ide vele!

Bár itt már hideg lenne ez az őszi outfit, de számomra tökéletes,ezért nem hagyhatta ki.

Ide vele,az összeset! *.*

Heti sminkötlet: Mostanában csak szájhangsúlyos sminkek voltak leginkább, most viszont egy picit váltottam. Nekem bejön,nektek? 

Heti frizuratipp: Nagyon mutatós, hétköznapi,rohangálós időkre perfekt!

Heti DIY ötlet: Szerintem szinte mindannyian oda vagyunk ezekért a nyakláncokért. Itt egy tipp az elkészítéséhez, a kreatív emberkéknek ajánlom elsősorban, én például nem állnék neki, mert nem tudom mi sülne ki belőle :D

Heti édességadag,nyam-nyam!


+1 Cukifiú: Most lőttem ezt a képet nektek,és már megyek is vissza az ágyba hozzá,nem is váratom tovább...
Na jóó, ha tényleg az ágyamban találnám akkor sosem kelnék fel onnan az tuti...:D

Szép hetet nektek!

Puszii, Ivett



11 megjegyzés:

  1. A heti édesség valami hihetetlen *.* A pasim meg hogy-hogy elküldte Neked a képét? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig rátalálok valami finomságra..:)
      Csak nem neked is ezt a képét küldte el? :D Naháát,gondolhattam volna, hogy nagy nőcsábász,mint az összes többi,többet szóba sem állok vele..:D

      Törlés
  2. Juj a kedvenc spanyol színészem *-* Elvontad a figyelmem a bejegyzésről :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsika, de nem tudtam kihagyni, imádom ezt a pasit :)

      Törlés
  3. Oh azt a sminkes asztalt a tartalmával én is elfogadnám. :D
    Én rengeteg német csatornát néztem, sokszor felirattal, úgy nagyon sok ragadt rám, főleg a beszélt nyelvből. :)

    Nálam is vannak képek, ha gondolod kukkants be. ;)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/11/weekly-inspiration_11.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet,kipróbálom én is,hátha valami ragad belőle rám is ;) :D

      Törlés
  4. nagyon tetszenek a képek :) a kandallós a kedvencem :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )