Follow my blog with Bloglovin

2013. november 23., szombat

HAUL- Az elmúlt másfél hónap zsákmányai

Elég rég jelentkeztem ilyen poszttal, úgyhogy ma összeszedtem a körülbelül elmúlt másfél hónapban vásárolt, és kapott termékeket.Igyekeztem elkerülni az első látásra bele szerettem termékek vásárlását, és leginkább csak az előre átgondolt, és fontos dolgokat szereztem be. Sminktermék egyáltalán nem is szerepel így a képeken, igyekszem elhasználni a felgyülemlett irdatlan mennyiségű cuccaimat. Viszont a körömlakk iránti szenvedélyemet nem tudom visszaszorítani, így néhányat sikerült beszereznem..:) Az arcápolási rutinomon szerettem volna változtatni, mivel az arcbőröm állapota szörnyű lett, így muszáj voltam változtatni.
Árakat most az egyszer nem írok, bocsika de már nem emlékszem az összes árára..

Na de lássuk akkor miket is szereztem be:


Isana folyékony szappan téli kiadás: A tavalyit imádtam, ennek sokkal másabb az illata,édes,tömény vanília illatú. 
Babylove babasampon: Ecsettisztításhoz vásároltam, amit sajnos eddig nagyon elhanyagoltam, de mostmár nem fogok,már ki is próbáltam, és tökéletes.
L'oreal micellás arclemosó: Igen híres terméknek mondható, nagyon kíváncsi voltam rá, itt nálunk nemrég jelent meg, és azonnal le is csaptam rá. Már használom egy ideje, hamarosan meg is osztom a véleményem vele kapcsolatban veletek.
Balea borotvazselé kókusz illattal: Már kifogyóban volt, így az utánpótlást meg is vettem, szeretem nagyon, bár nálam elég gyorsan fogy...
Alverde iszapos arclemosó tonik: Ezt a tonikot még DjKaty Aktuális arcápolási rutinom videójában láttam, és akkor elhatároztam, hogy beszerzem. Szeretnék róla is hamarosan írni! :)
Neutrogena visibly clear spot stress control : Róla sok jót hallottam, így gondoltam, hogy megér egy próbát, hátha nekem is segít.
Glade by brise illatgyertya téli erdeigyümölcsös illattal: Az illata nagyon fincsi, és a mintás üvegcse pedig nagyon tetszik. Tegnap megvettem a fújós változatát is..:)
Ebelin professzionális 6in1 profi körömreszelő: Már régóta használok ilyen körömreszelőt, igaz eddig az essence márkától vettem.
Essence kajal pencil:  Régóta szerettem volna fehér színű szemceruzát venni, de mindig kiment a fejemből, aztán egyszer pont az essence állvány előtt eszembe jutott,és meg is vettem :D

A körömlakkok közelebbről:
Essence happy holidays duó körömlakk, és a hópelyhes topper: Őket szerettem volna mindenféleképpen beszerezni ebből a kiadásból, és még az sem tántorított vissza a topper megvásárlásától, hogy sokan leszólták, mert nagyon cuki elgondolásnak tartom ezt a rázós megoldást, és 2 Eurót nem sajnáltam kiadni érte, még ha csak sima fedőlakként is fogom használni,mert ennyit megért nekem és pont :D  Nem tudom miért vártak akkora nagy csodát ettől a lakktól, főleg ennyi pénzért, és szerintem a maximumot kihozva belőle egész jól néz ki :)
Etude House Minnie fedőlakk: Nettinél leltem rá erre a fedőlakkra, és teljesen szerelembe estem, annyira cukker..:) Ebay-ről meg is rendeltem, és igen hamar ide is ért, kis dobozkában :)
Maybelline Brocades körömlakk: Mikor megláttam a Dm-ben a polcon-amit szerintem akkor pakolhattak ki,mert még volt az összes színből-azonnal le is csaptam rá, viszont nehéz volt a választás, mert az összes olyan jól nézett ki.

És végül a tesztelésre kapott/kuponnal megszerzett termékek következnek, amik sokszor óriási nagy boldogságot okoznak nekem:

Rival de Loop kapszulák: Még nem próbáltam ilyen kapszulákat, de kíváncsivá tett nagyon. Rossmann kuponnal szereztem.
Garnier Olia hajfesték: Ammóniamentes hajfesték, sajnos olyan színt nem találtam belőle, amit szerettem volna, de egyébként is képtelenség találni  a legvilágosabb barna színt keresem egyébként, ami még nem szőke, olyan aranybarna. Ez a 8.0 szőke árnyalat, hát nem tudom mi lesz belőle, valaki próbálta már ezt a színt egyébként? Vagy tudtok nekem olyan szép aranybarna színű festéket mondani?? : ) Egyébként őt is kuponnnal szereztem be a Rosmmannban.
MUA szemhéjtus: A színe csodás, és ő az első termékem a márkától. Facebokon nyertem egyébként. 
Dove téli kiadású termékek: Majd kiugrott a szívem a helyéről, mikor kibontottam a kis dobozkát, amiben lapultak. Imádom télen a Dove termékeit használni, és kifejezetten téli illatok...:) Teszt lesz róla hamarosan :)
Rossmann blogger programban tesztelésre kaptam.
SYOSS Restore termékek: Még nem próbáltam ezt a márkát, de hamarosan biztos kifogom. Őket nyertem, gondolhatjátok, hogy ezeknek is mennyire örültem..:)

Nos, ennyi dolgot sikerült beszereznem az elmúlt időszakban, most pedig kezdetét veszi a nagy karácsonyi shoppingolás, ahol próbálom azért visszafogni magam, amennyire lehet..:D

Ti mit vásároltatok mostanában?
Elkezdtétek már a karácsonyi vásárolgatást?

Puszii, Ivett

15 megjegyzés:

  1. az ebay-es körömlakk nagyon aranyos *.*
    Glade gyertyát én is vettem, szinte minden nap meggyújtom, olyan jó az illatuk :)
    a körömreszelő mennyibe került? :)

    beusmink.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyertyát még nem próbáltam, mert van még egy fahéjas-almás,azt elhasználom először, de önmagában is isteni illatot áraszt :)
      A körömreszelő átszámítva olyan 600-650 Ft-ba került, szerintem otthon is ilyen árban lehet kb. Viszont az essence-nél is van ugyanilyen azt is csak ajánlani tudom, és az is kb ilyen árban van,vagy még lehet picikét olcsóbb is :)

      Törlés
  2. jó kis gyűjtemény.Szuper hogy kapsz egy csomó dolgot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Ne is mondd,már tiszta függővé váltam ilyen téren. :) Csak az a baj, hogy sok tesztelésre kapott dolgot nem tudok bemutatni,mert tényleg annyi van..de igyekszem, még ha csak egy mondatot is, de írni róla :)

      Törlés
  3. Minnie körömlakk cuki a többi is jó dolgok! <3
    Én már elkezdtem titokban vásárolni, testápoló tusfürdő és apróságok, meg kapott a család egy 3d tv-t és fényképezőt, és még jövőhéten akarok venni könyveket. Te hol tartasz a karácsonyi vásárolgatásban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az szuper, akkor te gondolom nem szoktad az utolsó pillanatra hagyni a karácsonyi vásárolgatást! :))
      Én viszont még nem igazán álltam neki, de mivel sajnos karácsonyra nem tudok hazamenni, így majd mikor legközelebb megyek haza jövőre, akkor viszek ajándékokat a családnak, így van még időm átgondolni, hogy mit is kellene venni nekik. Viszont a barátomnak fogalmam sincs, hogy mit vegyek,mert a 6 év alatt már szinte mindent kapott, így ötletem nincs,hogy mit találjak ki...:)

      Törlés
  4. Az essence téli kiadásból nekem is pont ez a duó tetszett meg a leginkább, úgyhogy kíváncsian várom róla a swatchot/tesztet *-* Az Alverde tonikját már háromszor vásároltam meg és képtelen vagyok lecserélni :)
    Tudom, hogy írtad, hogy nem írsz árakat, de sacc per kábé az Ebelin 6in1 körömreszelő mennyibe került? És csak reszelő vagy van rajta polírozó rész is? :) Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ma fotóztam be az essence lakkot, úgyhogy hamarosan meg is mutatom! :) A tonikot már ugyebár használom egy ideje, de még várok egy picit a vélemény nyilvánítással vele kapcsolatban :)
      A körömreszelő átszámítva olyan 600-650 Ft-ba került, otthon is szerintem ilyen árban lehet, és igen, mind a 6 részén különböző rész van, köztük polírozó is van rajta. Még tényleg az essence-nél van ugyanilyen reszelő,őt is csak ajánlani tudom, ha ilyet szeretnél venni :)

      Törlés
  5. Juj, nagyon izgulok, hogy fogod-e szeretni a tonikot. :-) Nálam most épp ugyanez a Glade gyertya ég, nagyon szeretem, és nemsokára jön a teszt is róla. A Minnie-fedőlakk pedig übercuki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tonik már tesztelési fázisban van egy ideje, az első nap nagyon éreztem a tömény alkoholt az arcomon, de utána megszoktam, és most már egyáltalán nem zavaró :D Elég megosztó egy termék, ahogy olvastam, eddig nekem tetszik, de azért várok még egy picit vele,aztán meg is írom a véleményem vele kapcsolatban :) A gyertyát még nem gyújtottam meg, de már önmagában is isteni az illata, úgyhogy én már most imádom :D A Minnies lakkot már ki is próbáltam, hamarosan be is mutatom a blogon : )

      Törlés
  6. Oh, nagyon klassz dolgokat vettél. :) Pénteken vásároltam pár dolgot, de arról még nincs bejegyzés, előtte a Joy-Napokon költekeztem picit. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/11/joy-napok-haul.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)
      Ó igen, ezt a posztot láttam már, csak elfelejtettem kommentelni..:) Szuper dolgokat sikerült beszerezned,a sapi nagyon cukker, az essence sand lakkot pedig én imádom..:)
      A következő Haul-os posztodat akkor várom,kíváncsi vagyok miket sikerült vásárolnod :)

      Törlés
  7. Ó, a Mini Mouse-os lakk irtó cuki. :D Arra nagyon kíváncsi vagyok, meg a essence duoóra és a Maybelline Brocades körömlakkra is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ma fotóztam be a Minnies és a duó lakkot, úgyhogy őket nemsokára meg is mutatom, és a Maybelline lakkal is igyekszem : ))

      Törlés
  8. Meglepi a testvérkódextől :) http://testverkodex.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptunk.html

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )