Follow my blog with Bloglovin

2013. november 25., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Tudom, már nem is magyarázkodok, sajnos múlt héten ismét kihagytam egy részt ebből a sorozatból, de nézzétek el nekem, mostanában összejött minden,rengeteg intézni és tennivalóm akadt,de persze amikor csak tudok gondolok a blogra és rátok is, és hozom a friss posztokat.
 Szóval úgy hallom hogy otthon már lehullt az első hó, és már lassan mindenki karácsonyi lázban ég. Én sem vagyok kivétel, úgyhogy az e heti inspirációs képek is kezdenek karácsonyi hangulatot árasztani.
A jövő héten pedig már a december következik, és már lassan azon kapom magam, hogy készülök a Szilveszterre is,mert ez az időszak,ami olyan gyorsan eltelik hogy csak na.
A jövő hónapra rengeteg ötletem van a bloggal kapcsolatban, szeretnék nektek segíteni egy picit a karácsonyi készülődésben, hozok majd recepteket és ajándékötleteket is, de természetesen az ünnepekre készülve sminket és manikűrötleteket is mutatok Nektek! : )

Viszont most még maradjunk a jelenben, erre a hétre szánt inspirációs képek a következők:

Ennél szebb időszak nincs is szerintem, csodásak az esti utcai fények *.*


Nagy kötött sál-must have darab ilyenkor nálam..:)

Ismét egy csodás álomszobára bukkantam...

Csodás ékszerek..az összeset így egy az egyben elfogadnám.

Nyammi,ki kér egyet? :)

Téli kötelező program. Melegedés a kandallónál..:)

Hát ez valami elmondhatatlanul tetszik*.*

Úúúúgy szeretnék egy ilyet! De még nem találtam meg a tökéletes darabot,csajok,nem tudjátok hol találok ilyen cukiságot? :)

Heti bölcsesség.

Juuj,csajook, ki szeretne még ilyet a karácsonyfa alá? :P

Heti sminkötlet: Mit szóltok a kék szemsminkhez? Ritkán használom ezt a színt a sminkelésnél,viszont most kedvet kaptam hozzá. És ti?

Heti frizuratipp: A megunhatatlan hajszálkafonás. Több hozzáfűznivalóm nincs is...*.*

Heti diy ötlet: Hát nem cukii? :) Ha lenne hozzávalóm, akkor én is szívesen elkészíteném :)

Heti fincsiséég...már a képre ránézve is tutira híztam vagy 1 kilót minimum...:D

Szép hetet kívánok nektek csajook! :)

Puszii, Ivett



2 megjegyzés:

  1. Oh az a rózsaszín Hunter csizma! *.* Csodás képeket hoztál ismét! :) Én is épp meleg otthoni csizmire vadászok, a H&M-ben annyira cukik vannak idén. :)

    Nálam is vannak képek, ha gondolod nézz be! ;)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/11/weekly-inspiration_25.html

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos képeket válogattál össze ,a hógömböt remélem ebben az évben sikerül elkészítenem :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )