Follow my blog with Bloglovin

2013. október 31., csütörtök

Halloween manikűr 2. | Pók és denevérek


Ígértem egy másik manikűrt is még Halloween-ra, és ma sikerült is elkészítenem. Néhány napja találtam ehhez a témához kapcsolódó minta nyomdapaletta készletet, tele jobbnál jobb mintákkal, és biztos voltam benne, hogy alkotok majd vele valamit. Sokáig gondolkodtam rajta, hogy milyen színt, mintát használjak, végül a rémisztő szellemeket, és a boszorkát kihagyva két állatkára  helyeztem a hangsúlyt, ami a címből is kiderült már..:)

Először az összes körmömre szerettem volna valamit nyomdázni, de inkább a kevesebb,néha több elvét használtam, végül ez lett belőle:


A mutató, és középső ujjamon denevérek repkednek, a nagyujjamon pedig egy pók helyezte kényelembe magát. A kis és nagyujjamon pedig először szürke színt festettem, majd feldobtam a csillogós lakkal.

Felhasznált lakkok, nyomda paletta:

Nektek hogy tetszik??

Ja, és mielőtt elfelejteném:

Puszii,Ivett


6 megjegyzés:

  1. Húú ez gyönyörű lett ez a denevér aranyos!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek a minták! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen csajook!! : )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes! Tetszik a fekete/krémszín kombinációja :) Még sosem használtam ilyen nyomdát, de lehet,h mostmár ideje lenne kipróbálnom, gondolom Karácsonyra is lesz külön kollekciójuk.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )