Follow my blog with Bloglovin

2013. október 15., kedd

Essence Happy Holidays trend edition



Metallic Eyeshadow
01 sugar plum fairy
02 santa, baby!
03 light up the tree!
1.99 Euró

Blush Stick
01 run, run rudolph!
02 sugar plum fairy
2.29 Euró

Tinted Lip Balm
01 run, run rudolph!
02 sugar plum fairy
2.29 Euró

False Lashes
01 golden girl
2,49 €

Snowflake Topper
01 season's greetings!
1,99 €

Colour³ Nail Polish
01 joy to the world!
02 run, run rudolph!
03 light up the tree!
04 sugar plum fairy
2,79 €

Nail Sweets
01 season's greetings!
1,99 €

Hair Tie
01 jingle bells rock
1,29 €


Csajook, ez olyan ritka pillanatok egyike, amikor van épp netem, ezért most hoztam nektek egy kis előzetest a nemrég napvilágot látott legújabb essence trend kiadásról. Közeledik a karácsony, amit már személy szerint nagyon várok,  sőt ezeket a képeket elnézve még jobban.  Az essence szerintem megint egy csodás TE-t hozott össze,  a nemrég bemutatott Superhero -val vetekszik nálam, mindkettőt nagyon várom már, hogy élőben megleshessem. Na de nézzük miből is tudunk itt szemezgetni: a szemhéjpúderek cuki mintája engem egyből levett a lábamról..:) Eddig nem voltam oda a blush stick-ért, de most megtört a jég, mert így kép alapján nagyon bejön,szívesen kipróbálnám mindkettőt.Műszempillát is ritkán használok, de ezzel az arany csillogással valami eszméletlen jól néz ki,egy partiban simán bevállalnám. A színezett ajakbalzsam sem rossz, de nem tartom azt olyan must have darabnak, nem úgy,mint a snowflake toppert..<3
 A Colour³ lakkok is mesések, imádok mindent ami csillogós...de leginkább a legelső szín fogott meg belőlük. A cuki körömdíszítők és a hajgumi is nagyon bejön. Na és persze a fantázia nevekről sem feledkezzünk el, nagyon jópofák :D
A képek engem nagyon meggyőztek, és ha tényleg élőben is ennyire csodásak, akkor jaaj lesz nekem, vagyis a pénztárcámnak :D
Megjelenés: november-december.
Magyarországi megjelenésről még nem tudok, de úgy gondolom hogy a két szuper kiadás közül az egyik biztosan meg fog jelenni :)

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett








6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, innen több minden is hazajön majd velem, ha kapható lesz, é sha megfog a boltban is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én is beszerzek belőle néhány dolgot,remélem hogy élőben is ennyire szuper lesz minden...:)

      Törlés
  2. Nagyon édesek, ha kikerül hozzánk tuti megnézem őket és ha élőben is ilyen elragadóak... hát vékonyabb lesz a pénztárcám az biztos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nagyon kíváncsi vagyok rájuk élőben is,remélem nem kell majd csalódnom,aztán az én pénztárcám is bánni fogja :D

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )