Follow my blog with Bloglovin

2014. április 21., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok? Nos, ki mennyire lett ma vizes? Vártátok a locsolókat?  Én ma maximum akkor lettem volna az, ha kimegyek ma a szabadba, mert elég sűrűn esett az eső. Egyébként én most is megúsztam,szerencsére :D
Az ünnepnek és a hosszú hétvégének nemsokára sajnos vége van-ami remélem mindenkinek nagyon jól telt, és a szeretteivel lehetett- viszont most legalább hétfőn még lehetett lustizni, holnaptól kezdődik el igazán a hét. Igyekszem majd utolérni magam a blogolás terén is,mert az elmúlt időszakban igen csak kevés időt tudtam rászánni az egészre, de remélem hogy ez hamarosan megváltozik :)
Most viszont lássuk a hétre szánt inspirációs képadagot:

Gyönyörű tulipánmező.

Annyira tetszik a szívecskés tál...*.*

Pink, csillogós,strasszköves, virágos,kell ennél több? : )

A szürke pulcsi-menta ing párosítás nagyon bejön, a kiegészítők pedig nagyon feldobják!

Wow,de szépségesek.

Ez aztán az igazi álomszoba, itt igazi hercegnőnek érezném magam...:)

Most nagyon elgondolkoztam azon, hogy nekem is be kellene szereznem egy bőrszoknyát... imádom ezt az outfitet!

Heti bölcsesség.

Heti cukiság :D

Szerelem első látásra..jaaaj *.*

Egyszerűen mesés ez a kép..

Nos itt látszik igazán, hogy a kiegészítők mennyire fel tudnak dobni egy outfitet. Csodás *.*

Heti sminkötlet: Fehér/világos szemhéjfesték+szemhéjtus kombó. Nekem bejön,Nektek?

Heti frizuratipp: Laza hullámok feldobva egy kevés hajszálkafonással. Tetszetős.

Heti DIY ötlet: Régóta vágyok egy ehhez hasonló párnára, de még nem találtam meg az álomdarabot. Most igazán kedvet kaptam az elkészítéséhez..:)

A végére pedig a szokásos édességadag csak Nektek! : )

Szép hetet kívánok!

Puszii, Ivett















8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek! :) A cicás annyira aranyos! :D

    VálaszTörlés
  2. Szép képek :) Azt a reggelit most nagyon elfogadnám, meg persze a sminktermékeket is :D

    VálaszTörlés
  3. A tulipánok a kedvenceim :) Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. A szürke pulcsis meg a menta pulcsis képek a kedvenceim, no meg persze az YSL rúzsos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az YSL rúzsos kép szemet gyönyörködtető szerintem..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )