Follow my blog with Bloglovin

2014. április 14., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Elérkeztünk a húsvéti időszakhoz, ez a hét is gyorsan elszalad majd, és a hosszú hétvégén pedig a sütés-főzés,sonka evés mellett a tojásdíszítés lehet az egyik program. Bár én nem várok locsolókat,szerencsére már évek óta így van ez, nem igazán szeretem ezt a tetőtől-talpig vizes vagyok dolgot. Ti várjátok majd a locsolókat? Vagy már teljesen eltűnt ez a szokás? 

A hétre ismét hoztam néhány inspirációs képet, néhány húsvéti is akad köztük, hogy hangolódjunk az ünnepre:


A legszebb dekoráció egy frissen szedett, illatozó virágcsokor..:)

Hmm, istenien néz ki ez a reggeli..

Vidám, színes, virágmintás tavaszi outfit

Melyik színt választanátok? Én a fuksziát a jobb szélén :P

Húsvéti manikűr.*.* Nekem is kedvem támadt valami ehhez hasonló húsvéti mani elkészítéséhez..:)

Heti cukiság. Nyuszkóó, milyen kis cukii.

Heti bölcsesség.

Mesés gardrób.*.*

A manikűr is szuper, de azok a gyűrűk...

Egy igazán vad, és dögös outfit.

Szép párosítás..:)

Heti sminkötlet: pasztell színeket az arcra! : )

Heti frizuratipp: A köves hajpánt igazán feldobja az amúgy is mesés hajkölteményt.

Heti DIY ötlet: Húsvéti tojásokat készíthetünk körömlakkok segítségével is. A végeredmény csodás, de én azért sajnálnám erre a lakkokat..:D

A végére pedig egy cukker nyuszis tortát hoztam! : )

Szép hetet kívánok Nektek! : )

Puszi,Ivett















4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek! :)
    A nyuszi irtó cuki! :D

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a képek, egy olyan kis cuki nyuszit én is szeretnééééék :) Régen volt egy nyuszim aki tv-t nézett velem és megkóstolta a csipszet is! :D

    VálaszTörlés
  3. Hát ez a nyuszi szuper, nekem is meg kell csinálnom :D

    VálaszTörlés
  4. Szép kép mindegyik, főleg a pasztellesek tetszenek :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )