Follow my blog with Bloglovin

2014. április 28., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Ezen a héten ismét több időnk lesz a pihenésre, plusz belépünk a tavasz utolsó hónapjába, csütörtökön a munka ünnepével együtt a májust is köszöntjük..vészesen közeledik a nyár, ajjaj..nem mintha nem várnám, sőőőőt..:D Ti hogy vagytok vele? 
A hétre ismét készültem inspirációs képekkel, most nagyon rákattantam a kiegészítőkre, ezt majd látni is fogjátok, és a virág mintáért per pillanat nagyon oda vagyok. Nálatok mi a kedvenc szín/minta jelenleg?

Virágok mindenhol :)

Hmmm, fincsi és egészséges egyben..

Szuper párosítás.

Ó te szépség...*.*

A neon szín nálam nagyon befutó, főleg ilyenkor.És a díszítés is igen mutatós

A manikűr és az ékszerek is mesések.

Heti cukiság(ok) :)

Heti bölcsesség.

Igazán különleges ez a ruha, lehet hogy én nem vállalnám be, a de a csajszinak baromi jól áll az tuti :)

Heti álomszoba: Párizsi hangulat

Ó mamám, mennyire jól néznek ki azok a táskák, nem is tudnék választani,mindkettő kell..*.*

Heti sminkötlet: Ismét Linda egyik csodás sminkjét választottam, egyszerűen nem tudok betelni vele..

Heti frizuratipp: Annyira csodás,nem? Ki fogom próbálni, az tuti.

Heti DIY ötlet: Készíts egyedi hátlapot a telefonodnak! : )

Heti édességadag: Tegye fel a kezét, aki ellen tudna állni ennek..Én biztosan nem! :D

Szép hetet kívánok Nektek!

Puszii, Ivett

















3 megjegyzés:

  1. végre nyár lesz alig várom :)
    a neon lakk must have :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az összes kép, de az utolsótól totál éhes lettem :-D Most szereznem kell valami édességet...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó mindegyik kép, a szoba, a smink, az a ruha, no és persze az utolsó is! :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )