Follow my blog with Bloglovin

2014. május 3., szombat

Spring Outfit | Pink & Flowers

Sziasztok! Még múlt héten viseltem ezt a szettet,mikor még hét ágra sütött a nap, és igazi tavaszias idő volt, az elmúlt pár napban viszont állandó jelleggel be van borulva, és csak esik az eső. Remélem ez nemsokára változni fog :)
Mivel mondhatni nagy sikere volt az előző outfites bejegyzésemnek, ezért biztos voltam benne, hogy szeretnék még többet is belőle közzétenni, így akkor ismét a fényképezővel indultunk útnak, kattintgattunk néhányat, ezek közül hoztam néhány képet:


Ha már tavasz, akkor kötelező a virágminta nálam, ami egyből a kardigánomon és a telitalpú cipőmön is visszaköszön. A fehér póló mindenhez illik, és egy pasztell pink nacit választottam mindehhez. A táska ismét pink, aminek már picit neonosabb beütése van, így a nyakláncomat is ahhoz választottam. Mert a neon és a pasztell elfér egymás mellett,nem igaz? :P

Ja igen, és még egy változás,picit kivilágosodtam a hajszínt illetően, világosbarna lettem. Bár nem tudom, hogy hagyom-e így, nekem a középbarna egy picivel jobban tetszett...:) 




Virágos kardigán: Dunnes/ Írországi szerzemény
Fehér póló: Tally Weijl
Pasztell pink nadrág: Tally Weijl
Telitalpú szandál: Dunnes
Nyaklánc: Tedi/ 1 Eurós bolt
Karóra: Tally Weijl



Nektek hogy tetszik? 
Jöhetnek még az ilyen bejegyzések? :)
Milyen jellegű bejegyzéseket látnátok még szívesen a blogon? :)

Puszii, Ivett





12 megjegyzés:

  1. hu nagyon csinos vagy. én még sok ilyen posztot szeretnék látni nálad :)
    a rózsaszín naci fenomenális :) a szandi is nagyon tetszik.
    szép az egész outfit na :)

    VálaszTörlés
  2. Extra csinos vagy és az a rózsaszín nadrág *-* szuperül mutat rajtad, a hajad csodaszép *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis outfit! Igazán csajos! Tetszik:) Nálam is előtérbe kerülnek a virágminták tavasszal és nyáron :)

    VálaszTörlés
  4. Csini szett. Nagyon jól mutat a rózssaszin és a neon narancs együtt, az utolsó kép nagyon jó lett ahogy világit a nyaklánc és a lábujjkörmöd :D Persze jöhetnek ilyen bejegyzések. :)

    VálaszTörlés
  5. De szép a hajad, a színe is nagyon tetszik! A padon ülős mosolygós kép a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  6. A cipőd és a nyakláncod csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csinos vagy! :) jöhet még ilyen bejegyzés bőven. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csinos, minden egyben van, és a hajad is csodás. Várom a továbbiakat :-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csinos vagy, egyszerűen szuper ez a szett! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon csini! :) Szupi ez a szett. :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )