Follow my blog with Bloglovin

2014. május 29., csütörtök

Moyra Sugar Sand | Feel You Teszt

Sziasztok! kis szünet után ismét jelentkezem, az elmúlt időszak picit mozgalmas volt az életemben, nem értem rá sajnos a blogírásra. Viszont szeretném behozni a lemaradást, és egyből egy lakkteszttel jelentkezek, hiszen rengeteg szépség vár arra, hogy bemutassam Nektek! :)


A Moyra csomagból már két lakkot bemutattam, mégpedig a neon csodákat a Vivid Sand kiadásból, a Power Pink , és In Bloom névre hallgató körömlakkokat.
Ma egy másik kiadásból hoztam egy szépséget, mégpedig a szintén nemrég megjelent Sugar Sand kiadásból, egy lilás-rózsaszín árnyalatot.

A külsőről már mindent tudunk, semmi sem változott, a megszokott Moyra dizájn jelenik meg ennél a kiadásnál is, csak épp a kupakon lévő matrica jelzi, hogy éppen melyik kiadással van dolgunk.
A hátulján lévő matricán pedig a sorszámát és a fantázianevét is megtaláljuk: Nr.866 Feel You

Az ecsete szintén a már megszokott, közepesen vastag, egyenesre vágott, amivel nekem nincs gondom, a lakk állaga pedig közepesen folyós, szépen terül a körmökön.

A finishe nem annyira érdes, mint a többi homoklakknak, talán ez annak is köszönhető, hogy nincs tele csillámokkal, de nem zavaró egyáltalán a viselése. Bár én már megszoktam az érdesebb homoklakkokat is :D

A tökéletes szín eléréséhez nekem két közepes rétegre volt szükségem, száradási ideje pedig rendben volt, gyorsan száradtak a rétegek, de erre számítottam is.

Tudom, hogy a "sugar" kifejezés a finishét jelöli, de szerintem a kollekció többsége igazi cukorka szín, ez a lilás-rózsaszín pedig abszolút az. Üvegen keresztül nem tűnt egy izgalmas árnyalatnak, de amint felkeni az ember, teljesen más látvány tárul elénk:


A gyűrűs ujjamat feldobtam a közkedvelt Lovely Snow Dust körömlakkal, ami nemrég került a birtokomba,egy kedves olvasóm lepett meg vele,amit innen is köszönök!! :) 

Vakuval. 
Gyönyörűen mutat, nemde? :)


Összességében véve engem sikerült lenyűgöznie, egyszerű, de mégis különleges ez a darab, igazán pozitív csalódás volt számomra. 

Ha Nektek is megtetszett, és kíváncsiak vagytok a kollekció többi darabjára is, akkor megtaláljátok ITT, vagy nézzetek szét a fodrászkellékes boltokban.

Ára:450 Ft

A terméket tesztelésre kaptam, de mint mindig, most sem befolyásolt egyáltalán a véleményem leírásában.

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek ezeket a cukorka színeket?
Melyik Moyra kiadás tetszik Nektek a legjobban?


Puszii, Ivett




9 megjegyzés:

  1. Hű, de szép ez a Moyra, igazi szép lilás-rózsaszín, mint egy vattacukor! :)

    VálaszTörlés
  2. *-* Hűűű, nagyon szép ez a Moyra, és jól mutat mellette a Lovely :)

    VálaszTörlés
  3. hű de szép. :) őt is be kell még szereznem. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem érzem azt, hogy nagyon szükségem lenne rá, de valóban szép ez az árnyalat és jól áll ehhez a színhez ez a finish :) Rajtad meg kimondottan tetszik :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is megvan ez a lakk és imádom! A Cinema, a Wishing Well és a Sugar Brown is megvan, csodás ez a kollekció!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szèp, lovely-val pedig különösen jól mutata:)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )