Follow my blog with Bloglovin

2014. május 6., kedd

Moyra Vivid Sand | In Bloom Teszt

Sziasztok! Ma ismét egy Moyra teszttel jelentkezek-ha még nem láttátok az előzőt, akkor ITT megnézhetitek- mégpedig egy újabb vad, igazán rikító, neonos színnel. Nos igen, egy újabb Vivid Sand lakkot próbáltam ki, és igazán meglepett, előre ennyit árulnék el róla, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor olvassatok tovább ;)


Az üveg külsejéről nem beszélnék,mivel szerintem mindenkinek ismerős lehet, a megszokott Moyra design. 
Ugyebár a kupakján látható, hogy melyik kiadással van dolgunk, ebben az esetben a Vivid Sand egyik darabját láthatjuk, aminek a sorszáma a 714-es és az In Bloom fantázianévre hallgat.

Nem tudom,hogy álltok a narancssárga színnel, én régebben el nem tudtam képzelni magamon, viszont most már akad néhány ilyen színű darab a kis gyűjteményemben, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, hogy ő mit is tud.
Az üvegen is látszik, hogy igen csillámos lakkról van szó, tele van ezüst kis szemcsékkel,és ezek dobják fel igazán ezt az erőteljes neonos, narancssárga színt.
És itt jön az,amit az elején említettem, hogy igazán meglepett ez a lakkocska, ugyanis számítottam rá, hogy el fog kápráztatni, mikor felkenem, de hogy ennyire, arra nem gondoltam. Szerintem szemet gyönyörködtető, nézzétek csak:


Két közepes réteget használtam a tökéletesség érdekében, és a száradási ideje pedig ismét nem okozott csalódást, gyorsan száradtak meg a rétegek.



Olyannyira elnyerte a tetszésemet ez a körömlakk,hogy végül semmivel sem díszítettem, mivel így önmagában is igazán megállja a helyét és kész. Szerintem a csillámok tényleg nagyon feldobják, és a neonos szín miatt pedig nem lehet nem észrevenni, az tuti  :) 
Annyit mondanék még, hogy élőben még rikítóbb, és a csillámokat sem tudtam rendesen lencsevégre kapni, ugyebár az ilyen jellegű lakkokat nehéz is élethűen lefényképezni, ezt élőben kell látni! :)

Összességében nekem csillagos ötös, nagyon tudom ajánlani a neonos színek és a sand lakkok kedvelőinek, nyárra abszolút must have darab lesz számomra! :)

Megtaláljátok a  Moyrashop weboldalán, vagy fodrászkellékes boltokban!

Nektek hogy tetszik?
Elnyerte a tetszéseteket ez a kollekció?
Szeretitek a neon körömlakkokat?

A körömlakkot tesztelésre kaptam, de mint mindig, most sem befolyásolt a véleményem leírásában!

Puszii, Ivett




4 megjegyzés:

  1. kell kell kell .olyan szép,kell
    imádom a neon lakkokat

    VálaszTörlés
  2. Nem különösebben mozgatnak meg a neon lakkok, de azért szeretem őket nézegetni :)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, már tényleg ideje közelebbről megszemlélnem a Moyra lakkokat. Annyira jó színekkel jöttek ki mostanában... És ez is *-* Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan, annyira jól néz ki. :3

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )