Follow my blog with Bloglovin

2014. május 17., szombat

INSTAGRAM Moments #3

Sziasztok! Mostanában nem igazán jelentkeztem, sajnos picit időhiányban szenvedek, ha pedig lenne egy kis időm, akkor pedig már annyira fáradt vagyok, hogy inkább a pihenést választom. Plusz az időjárás is katasztrofális, már vagy két hete csak esik az eső, vagy be van borulva, egyrészt az embert ez az időjárás is elnyomja,másrészt pedig nem lehet rendes képeket készíteni..szóval most ez a helyzet, de remélem,hogy hamarosan ez változni fog. :) Mai napra viszont egy személyesebb bejegyzéssel készültem, összeválogattam pár képet az elmúlt néhány hetemből, amire leginkább a shopping szó a legmegfelelőbb, mivel a képek nagy része haul jellegű :D Na de lássuk,miket kattintgattam az Instára az elmúlt néhány hétben: 

A világ legcukibb pirosítója..természetesen nem tudtam otthagyni..:3

Haul- egy a sok közül :D


Moyra Vivid Sand <3 Már láthattátok ITT

Tejszínes-kukoricás csirkemell brokkolival. 

Snickers jégkrém.

Álomcipellőm. Végre sikerült megszereznem :)

Egyik kedvenc reggelim. Igaz most már a kávét kakaóra cseréltem :)

Elkzedtem rendszerezni a körömlakkjaimat, igaz még mindig nem értem a végére, de ha egyszer meglesz, akkor írok róla a blogon is ;)

Csajos délután :)

Iherb rendelés.

Imádom...<3

Ananászos-mangós jeges smoothie, kár hogy a 90%-a jég volt :/

Az első models own lakkom..Imádom ezt a neonos árnyalatot*.*

Hotdog special.


Ha szeretnétek követni, akkor @yvusss néven találtok meg, a számítógépről pedig ITT tudtok nézelődni.

Puszii, Ivett











6 megjegyzés:

  1. Hjaj mennyi csodás kép *-* Az a Models Own lakk valami elképesztő, na meg az a cipellő :) A körömlakk rendezgetéshez meg kitartást, nekem is fél délutánom beletelt egy pár hónapja mire leltáraztam az összeset :D

    VálaszTörlés
  2. Ó az a nyitott orrú cipellőcske mennyire szép! *.* És az azték szoknya is nagyon tetszik még mindig... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó képek. :) A pirosító tényleg cuki. ^^

    VálaszTörlés
  4. Mennyi finomság. Gyönyörű cipellő és a lakk is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper kis képek, nagyon cuki az a pirosító :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )