Follow my blog with Bloglovin

2014. április 15., kedd

Manikűrvadász 8.

A születésnapi különkiadás után itt a legújabb manikűrvadász forduló, mégpedig a nyolcadik. Nem is volt kérdéses, hogy jelentkezek-e, így amikor megláttam Thimmykénél a felhívást, írtam is az emailt neki : )

Ezután most is,mint mindig izgatottan vártam a sorsolást. A blog, ahonnan vadásznom kellett, Pancsi pipereasztala lett, ami feladta nekem a leckét, hiszen a szép hosszú körmeire csodás manikűröket szokott alkotni, nekem pedig most elég picurkák sajnos a körmeim. Végül egy pöttyös ruha által inspirált manikűrjét választottam:
http://pancsipipereasztala.blogspot.de/2014/01/manikur-ruhahoz.html#more


Először arra gondoltam, hogy pasztell színekkel készítem el ezt a verziót, de végül maradtam az eredeti színösszeállításnál, viszont egy pici csavart azért mégis tettem bele:


A gyűrűsujjamon fehér alapon piros és fekete pöttyöket tettem, a többi ujjamon pedig maradt a fekete alapon piros és fehér pöttyös kombináció.


A fekete Aden lakkot és a gyűrűsujjamon a Moyra fehér lakkot két rétegben kentem fel, majd egy pontozó segítségével készítettem el a pöttyöket. Gyorsan elkészíthető, ám mégis mutatós manikűr lett belőle.

Felhasznált körömlakkok:

Nekem tetszett a végeredmény, de azért el kell hogy mondjam, Pancsi hossú körmein azért szebben mutat..:)

Sikerült ismét az utolsó pillanatban neki állnom a posztnak, de szerencsére elkészült! : )

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a pöttyös manikat?

Nézzétek meg a többiek alkotását is:


13 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )