Follow my blog with Bloglovin

2014. április 9., szerda

Essence Bloom me up! Chaising Lacy TESZT

Még  februárban-mikor már annyira vártuk a jó időt- mutattam be Nektek az Essence Bloom me up! trendkiadást, ami igazán tavaszias hangulatot árasztott, és nagyon is kíváncsian vártam, hogy végre a boltban is összefussak vele. 
Legjobban az sminkecsetek érdekeltek, amiket persze nem találtam sehol, viszont jobban szemügyre véve a kollekciót, két dolog is a kezembe akadt: a highlighter,amit a cuki virágos mintája miatt nem tudtam otthagyni, és természetesen egy körömlakk, ami a mai poszt főszereplője:


A henger alakú üvegformával már találkoztunk régebbi trendkiadásoknál is, viszont a fehér kupakon lévő minta volt az, ami a körömlakk színe után levett a lábamról. Nem beszélve arról, hogy az üvegben lévő színnel megegyezik, és így igazán hangulatos összképet kapunk.
Sorszámot és fantázianevet is kapott:  04 Chaising Lacy.
Az ecsete közepesen vastag, és egyenesre vágott, amivel könnyű dolgozni,bár itt meggyűlt egy picit a bajom vele.
Mégpedig azért, mert a körömlakk állaga nekem egy picit sűrűbb az átlagnál, ezért nehezebb is felkenni a körömre,így picit bosszankodtam is. Nem tudom,hogy mindegyik lakk ilyen-e, lehet hogy csak én fogtam ki egy selejtes darabot,kit tudja..

Ami viszont kárpótolt a bosszankodásomért, az pedig a színe,mert igazán különleges, lazacrózsaszín. Akad néhány rózsaszínű körömlakk a gyűjteményemben, ilyen viszont még nem volt, nem tudom,hogy hagyhattam ki eddig..:)
Krémes finishű, két közepes rétegben tökéletesen fed,csak nehézkes az állaga miatt igazán szépen felvinni a lakkot.
A száradási ideje viszont ismét pozitívum, mivel extra gyorsan száradnak a rétegek, a felkenés után néhány perccel már elkezdtem tenni-venni,mert persze olyankor jut eszembe minden, hogy meg kell még ezt is, meg azt is gyorsan csinálni...:D és egyáltalán nem kenődött el, vagy nem nyúltam bele.

Most pedig nézzük, hogy miről is beszéltem eddig, a háttérben pedig a legújabb szépségemet láthatjátok,ha már egy tavaszi, virágos kiadás, akkor ezt nem hagyhattam ki..:)


A gyűrűs ujjamat most a Moyra Holographic 251-es körömlakkjával dobtam fel, amiről már ITT is írtam.


A színében nem csalódtam, és teljesen beleszerettem, csak ne lenne az a néhány negatívum mellette...akkor talán mondanám a tavaszi kedvenc lakkjaim egyikének, de így nem tudom ezzel a jelzővel illetni. 
Persze ettől függetlenül úgy érzem, hogy sokszor fog még a kezem közé kerülni...:)

Nektek hogy tetszik?
Mi a véleményetek a kiadásról, és a benne lévő körömlakkokról?
Szereztetek már be valamit ebből a kiadásból?

Puszii, Ivett





6 megjegyzés:

  1. Én a lila lakkot néztem ki, de mire mentem,már nem volt belőle. A szemcerkával vigasztalódtam, néhány nap múlva kint lesz róla a bejegyzés is, már befotózva várakozik. :)

    VálaszTörlés
  2. lakkhigító?
    amúgy az egész mani szép lett.tetszik a pink és a holo együtt

    VálaszTörlés
  3. A csillagos ujjpercgyűrűd honnan van? Egyszerűen imádom!!!!

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )