Follow my blog with Bloglovin

2014. április 7., hétfő

Heti képgyűjtemény


Sziasztok! Ismét egy csodás tavaszi hét elé nézünk, bár én kissé időzavarban küszködök,már azt hittem hogy kedd van,mivel én már tegnap is dolgoztam.De azért nem panaszkodok,mert a szerdám szabad lesz :P 
Ilyenkor össze vagyok zavarodva picit, de szerencsére észbe kaptam, és nem felejtettem el a szokásos heti inspirációs képeket összeszedni, remélem tetszeni fog Nektek:

A tavasz egyik legszebb pillanata..*.*

Nagyon fincsi reggeli tele finomabbnál finomabb gyümikkel :)

Itt a jó idő, irány ki a szabadba sportolni! : )

Nagyon eltalálták ezt a manikűrt, egyszerű, de mégis különleges, és a színe is mesés.

A manikűrhöz találtam egy csodás ruhát is.

Az ágyikó és a csillár is abszolute love *.*

Igazán egyedi telefon hátlapok, az összeset elfogadnám. Most kedvem is támadt az enyémhez is beszerezni egyet :P

Azok az ékszerek, és a kalap *.* És az egész kép így nagyon bejön.

Heti cukiság :D

Heti bölcsesség.

*.*
A nyuszkók nagyon édesek...:)

Igazán elegáns ez a fehér ruha, és nagyon tetszik,a kiegészítőkkel együtt. Bár én még a cipellőre is kíváncsi lettem volna, de az lemaradt a képről..

Nyugtassatok meg lécci, hogy nem csak én érzek késztető vágyat arra, hogy beszerezzek egyet ezekből a híres ajakbalzsamokból :3

Heti sminkötlet: Dögös pink ajkak, és hozzá illő szemsmink és pirosító. Tetszik nagyon.

Heti frizuratipp: Csodás hajköltemény..*.*

Heti DIY: Néhány szegecs, és már kész is az új cipellő.

Mostanában rengeteget eszek belőle, ezért nem is hozhattam mást erre a hétre, mint valamilyen epres finomságot! : )

Szép hetet kívánok Nektek! : )

Puszii, Ivett

















11 megjegyzés:

  1. Ajakápolókra nekem is fáj a fogam :) nem vagy vele egyedül ;) szép hetet neked is!

    VálaszTörlés
  2. A hálószoba nagyon tetszik. :)

    Én is szeretnék egy Eos ajakápolót. :P

    Szép Hetet! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó képek! Kedvem lett beszerezni egy tornacipőt és szegecseket! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán egyedi cipellőt lehet így készíteni szerintem :)

      Törlés
  4. amúgy tök véletlenségből megtaláltam hamupipőke cipellőjét is itt:

    http://weheartit.com/entry/110312688/explore?context_user=anamamula&page=2

    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuj, tényleg! : )
      Azt kell hogy mondjam, nem csalódtam..:)
      Köszike a linket!

      Törlés
  5. A kalapos meg a fehér ruhás a kedvenceim :) de a többi kép is szép, hangulatos :)

    VálaszTörlés
  6. Hát az a cicás kép übercuki :-D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )