Follow my blog with Bloglovin

2014. január 6., hétfő

Heti képgyűjtemény

Kis szünet után ismét jelentkezem a heti inspirációs képek sorozattal.A karácsonyon és az Szilveszteren túl vagyunk.. Új év,új én mondatot is láttam már sok helyen, hát úgy legyen! Ti fogadtatok meg valamit Szilveszterkor? Én a szokásos többetspotolok.egészségesebbenétkezek.mindigpozitívleszek  dolgokon kívül nem sok mindent.
A tél második hónapjába léptünk, de még a téli hangulatnak, és az időjárásnak nyoma sincs, ami elég durva. Ettől függetlenül már várom, hogy kilépjünk ebből az évszakból, mert a melegebb hónapok sokkal közelebb állnak hozzám.Ti hogy vagytok vele? :)
De visszatérve a jelenbe, erre a hétre összeszedtem Nektek azért néhány kedvcsináló képecskét:

...remélem..:)

Hangulatos helyiség...

Nálam néha a káosz uralkodik a kiegészítőim között, így jó ránézni erre a képre, és elhatározni hogy ezentúl mindig rendet tartok köztük.:D

Heti cukiság..:D

Csodás kiegészítők

Perfect outfit.

Egy tökéletes csajos ágyikó.

Mindegyiket elfogadnám..

Annyira szép *.*

Szóhoz sem jutok..

Elbűvöltek ezek a gyűrűk..*.*

VÉÉÉÉGREEEEE! :D Már hiányoztál :P

Heti sminkötlet: Picit extrémebb, de nekem nagyon bejön. Nektek?

Heti frizuratipp: Én szívesen dobom fel a frizurámat egy oldalfonással. :)

Heti DIY: Elképesztő *.* Nekem eszembe nem jutott volna, de mennyire jó ötlet..

És a végére a kimaradhatatlan édesség adag :)

Szép Hetet Kívánok Nektek Csajook!

Puszii, Ivett














10 megjegyzés:

  1. Jaj az ékszerek... meg sem próbálok rendet tartani köztük, úgyis mindig ugyan az a vége. :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép képek, igazán nem szeretnék kötekedni, de a helység az települést jelent. amit te keresel, az a helyIség.. :) bocsi a grammar nazikodásért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, igen. Már javítottam is köszi hogy szóltál :)

      Törlés
  3. PLL!!! Végre. :D A legutóbbi rész végén kisebb szívrohamot kaptam. :D Az ékszeres-cukiságos doboz nagyon tetszik, nekem is kellene egy. :P Meg a sok gyönyörű díszpárna. *.* Az oreo kekszes brownie pedig brutális! :D

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/01/weekly-inspiration.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is vártam a folytatást,nem tudom minek kell ekkora szünetet tartani..:D

      Törlés
  4. A könyves DIY valami eszméletlen jó *.*

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )