Follow my blog with Bloglovin

2014. január 5., vasárnap

Mai manikűr: Nude körmök feldobva egy kis csillogással

Sziasztok! A mai bejegyzésben két nagyszerű körömlakkot szeretnék Nektek bemutatni. Az egyik már régóta a birtokomban van, viszont kellett egy kis idő,mire megkedveltem, pedig a csillámos lakkok szinte egyből levesznek a lábamról. A másik egy viszonylag friss szerzemény, az üvegen keresztül nézve nem is gondoltam,hogy mire képes, aztán mikor elsőnek felkentem, csak ámultam, és szinte minden második manikűrömnél közreműködik azóta. Nos, a kis bevezető után mutatnám, hogy eddig melyik lakkokról beszéltem:

Maybelline Color Brocades 220 Knitted Gold
Rimmel Salon Pro 237 Solul Session

Néhány sort írnék még róluk, de mivel a Jézuska hozott nekem egy csodás fényképezőgépet,amit most ki sem lehet szedni a kezemből, kattogtatok ezerrel, úgyhogy remélem nem bánjátok, hogy most sok-sok képpel készültem :)

Eddig nem nagyon figyeltem a Rimmel lakkokat-pedig új külsőt is kaptak, ami szerintem sokkal tetszetősebb,mint a régebbi - de nemrég kaptam egy csomagot a COTY-tól, és ő is benne volt. 
A külső,ahogy már az előbb említettem, tetszik, kis dundi üveg, amiben 12 ml lakk lapul.
A kupakja fekete színű, és megegyezik az üveg méretével. Ami különösen tetszik, hogy a kupak tetején megtaláljuk a márka logóját.


Az ecsete vastag, lapított, és a vége lekerekített, és hát mit ne mondjak, egy álom vele felvinni a lakkot. Egy-két húzással tökéletes munkát lehet vele végezni.

Szerintem nyugodtan mondhatom, hogy ő a tökéletes nude lakk, már egy rétegben is igen jól fed, de azért a két réteg nem árt:

Hiper gyorsan szárad koppanósra, ami nálam elég fontos szempont.
A tartósságára sincs panasz, hiszen 5 napig állta a strapát,pedig nem kíméltem, és semmi pattogzás vagy kopás nem látszott, hozzá teszem fedőlakk használata nélkül.

A poszt másik főszereplője, egy limitált kiadású Maybelline lakk, mégpedig a Brocades kollekcióból. Pont nemrég olvastam, hogy megfelelő DUPE-ja az A-England She Walks In Beauty körömlakknak. Csak az a bibi, hogy ez a kollekció sajnos nem található meg Magyarországon,pedig az ára a töredéke, és tényleg szinte ugyanaz.
csillámtenger *.*

A Maybelline lakkokat már jobban szemügyre szoktam venni, már nem ez az első lakkom tőlük, a limitált kiadásokat pedig még jobban figyelem.
A külseje egyszerű,a kupakon kapott helyet a márkanév és a kollekció neve is. Összesen 7 ml lakkot tartalmaz.
Az ecsete henger alakú és a vége egyenesre vágott.
Ezzel még nem is lenne baj, de a lakk annyira sűrű, hogy picit nehezebb a felvitele.
Mindenképpen kell alá egy világos alap szín,én ebben az esetben egy réteg Rimmel lakk alá vittem fel két réteget belőle:


Szerintem tökéletes párosítás, szinte percenként gyönyörködök benne,le sem tudom venni róla a szemem..:)

Nektek hogy tetszik??
Kedvelitek az új Rimmel lakkokat??

A terméket tesztelésre kaptam, de semmiképpen nem befolyásolt a véleményem megírásában és pont. 

Puszii, Ivett




13 megjegyzés:

  1. Csodálatos! Nem tudok rá mást mondani, titkos vágyam ez a Maybelline vagy az A-England lakk :D:D Igazából mindegy is lenne, a lényeg a kinézete :3

    VálaszTörlés
  2. Olyan szép színe van annak a Rimmel lakknak! *.* De így, a Maybelline lakkal még jobban néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj ez a Rimmel gyönyörű, annyira finom rózsaszín, kell nekem :)
    és ez a csillám nagyon feldobja :) széép

    VálaszTörlés
  4. holnap levadászom a maybelline lakkot.most már egyre jobban tetszik:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól mutatnak együtt :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép mindkettő lakk és együtt is csodásak! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez csodálatos így együtt! Tetszik.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm csajszik! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik Nektek a manikűr! : )

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik mindkét lakk! A Rimmel nude-ját nálad láttam meg először, azóta már én is beszereztem magamnak. :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )