Follow my blog with Bloglovin

2014. január 14., kedd

P2 Sand Style | Seductive

Elég döcögősen indult a barátságunk a most már igen közkedvelt folyékony homok körömlakkokkal, viszont most már több darab is nagyon a szívemhez nőtt. Ma az egyiket szeretném Nektek bemutatni közülük:


Nem értem, hogy miért csak most szentelek neki nagyobb figyelmet a blogon, hiszen már vagy 2-3 hónapja a birtokomban van. A P2 német márka igen csak szép sand lakkokat hozott össze elég kedvező áron, nem csoda, hogy már három darab boldog tulajdonosa vagyok.

A külső az, ami egyedül kifogásolható, mert az  elején és hátulján lévő matricáról előbb utóbb lekopik az írás, így a hátulján lévő számát 030,  és fantázia nevét- seductive- igen nehezen derítettem már ki,mert mindkettő lekopott.

Viszont ami az üvegcsében található, abban bizony nem csalódtam. Gyönyörű szín,és még csillog is rendesen.
Egy rétegben is tökéletesen fed, de azért a megszokott két réteget használtam.
A száradása a sand lakkokhoz hűen igen gyors, ami még egy plusz pont nálam.
A gyűrűs ujjamra most az essence Dark Romance- 04 Gothic Gold sand lakk került ugyanúgy két rétegben.

Felkenve így mutat:

Napsütésben csak úgy szikrázik:


Számomra igazán közkedvelt darabbá vált, főleg így a téli időszakban, amikor vágyódom a sötétebb színek iránt. Sajnos Magyarországon nem lehet megtalálni, de akinek sikerül P2 állvány közelébe jutnia, annak nagyon ajánlom többek közt ezeket a sand lakkokat.

Nektek hogy tetszik?
Nektek melyik a kedvenc homoklakkotok?

Puszii, Ivett



7 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )