Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 12., csütörtök

Born Pretty Holo Polish-8

Az elmúlt időszakban rengeteg körömlakk gyűlt össze amit meg szeretnék nektek mutatni. A mai napra egy szép holo lakkot hoztam, ha kíváncsiak vagytok rá akkor olvassatok tovább ;)

Már egy ideje elérhető a Born Pretty kínálatában ezek a szépséges holo lakkok, és amikor megláttam tudtam hogy előbb-utóbb rendelek én is belőle. Mielőtt haza mentek szabira meg is érkezett a kis csomagocska, viszont csak az elmúlt napokban került rá sor hogy befotózzam:

Az üvege elég kicsi, összesen 6 ml lakkot tartalmaz.
A körömlakk sajnos fantázia nevet nem kapott, az üveg alján csupán a 8-as szám szerepel egy matricán.

Az ecsete is elég rövid, lesznek gondok majd ha a felénél tart a lakk az üvegben... Viszont szépen ki tudtam lakkozni a körmöm vele.


A tökéletes fedéshez nekem három rétegre volt szükségem, viszont a rétegek hamar megszáradtak és a végeredmény is kárpótolt érte:


Élőben sokkal szebb, de sajnos egy borús őszi napon fotóztam, így nem igazán tudtam élethűen megörökíteni a holo hatását.


Szerintem nagyon gyönyörű, és szívesen kipróbálnám a többi színben is...:)

Ha szeretnétek megrendelni akkor katt IDE.

Most akciós áron $12.88 helyett $5.59-be kerül, szerintem ennyiért igazán megéri.

Plusz a 
VETTG10
 kód felhasználásával -10%-al tudtok vásárolni az oldalról!

Érdemes szétnézni a többi szín között is!

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a holo lakkokat?

Puszii, Ivett

7 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )