Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 19., csütörtök

Őszi kívánságlista | Autumn Wishlist

Már egy ideje beköszöntött az ősz, a nyári lenge ruhákat, topokat le kell cserélni a melegebb darabokra.
Kedvelem ezt az évszakot,ilyenkor szívesen veszem elő a merészebb rúzsaimat, a ruhák terén pedig szívesen viselem a barna- szürke-fekete színeket is, és a leopárd mintát is imádom...
A mai posztban összeszedtem néhány dolgot, amit szeretnék beszerezni az őszre:

Kötött pulcsik,kardigán: Kötelező darabok...





Ebay

Tally Weijl

Motoros csizma: Nem igazán nőies darab, nagyon sokáig el sem tudtam volna képzelni magamon, de most teljesen belezúgtam..és sikerült megtalálnom a tökéletes darabot a Deichmann-ban,úgyhogy ezt már ki is pipálhatom..:)



Deichmann


Nude paletta: Van egy-két barnás és nude árnyalatú szemhéjfestékem, de mindenképpen szeretnék beszerezni egy palettát is.




Burgundi rúzs: Ebben az időszakban egyszerűen kötelező darab. Még keresem az igazit de remélem hamarosan megtalálom. Ha ti már megtaláltátok, akkor nagyon örülnék neki ha leírnátok nekem hozzászólásban :)



Yankee Candle: Amikor hűvösebbre fordul az idő, akkor szívesen gyújtok meg egy finom illatos gyertyát, imádom ha finom illat kering a szobában...Erről a márkáról már rengeteg bloggerina áradozott-gondolom nem hiába-szívesen kipróbálnám én is.


Nos, egyelőre ezek szerepelnek az én őszi kívánságlistámon..:)

Ti mit szeretnétek beszerezni az elkövetkezendő időszakban?

Puszii, Ivett




4 megjegyzés:

  1. Burgundi rúzs: Avon oxford wine, nálam megnézheted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,láttam már, nagyon tetszik, de sajnos nem tudok rendelni mostanában az Avonból..:s
      De már találtam szerencsére :))

      Törlés
  2. Kötött pulcsik, motoros csizma..ezek nálam is a kívánságlistán szerepelnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Deichmann-ban most van néhány szuper motoros csizma, és akciósak is ;)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )