Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 24., kedd

Essence Be Loud!-graffiti topper 01 Not Punky Nor Funky

Mikor megláttam a képeket erről a trend kiadásról, akkor szinte egyből felkiáltottam hogy ez a fedőlakk tutira KELL! És alig vártam hogy élőben is meglessem az egész kollekciót. Végül csak ez a topper landolt a kosaramban, a többiek számomra picit unalmasak.

 Alig vártam hogy kipróbáljam hogyan is teljesít,és már így előre lelövöm a poént: nem csalódtam benne :)
 Ha kíváncsiak vagytok rá akkor olvassatok tovább ;)



Az üvege henger alakú, ezüst színű kupakkal. Az üveg hátulján egy matricán megtaláljuk a számát és a fantázia nevet is,amit a sok csillámtól alig lehet leolvasni :): 01 Not Punky Nor Funky
Összesen 10 ml lakkot tartalmaz az üvegcse.
Az ecsete hosszúkás, közepesen vékony és egyenesre vágott. Nem a legjobb, de a tömérdek mennyiségű glitttereket és csillámokat azért fel lehet vele vinni :)



Az üvegben tényleg rengeteg mennyiségű glitter, többféle színekben, rózsaszín csillám, és csíkok rejtőznek..

Nem igazán tudtam, hogy milyen színt is használjak alapnak, viszont most a fekete nagyon hódít-amit nem igazán szoktam használni,de mivel van egy Aden lakkom,ezért most beadtam a derekam-és a gyűrűs ujjamra pedig egy fehér Moyra lakkot kentem. Így láthatjuk hogyan is fest világos illetve sötét színeken.
Két réteget használtam az alaplakkból és a topperből is, egyébként egy réteggel is szép hatást lehet elérni vele.





Bevallom,meggyűlt a bajom ezzel a topperral, mivel nem tudtam élethűen lefotózni..de remélem a képek azért nagyjából visszaadják, hogy mennyire is különleges egy fedőlakk.

Ára: 1.75 Euró

Ez a kollekció Magyarországon is elérhető (lesz), szerintem érdemes vetni rá egy pillantás az üzletben! :)

Nektek hogy tetszik?
Van, amit megszeretnétek venni ebből a TE-ből? :)

Puszii, Ivett


6 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )