Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 30., hétfő

Heti képgyűjtemény

Gondolom észre vettétek, hogy a múlt heti képgyűjteményes poszt elmaradt. Sajnos nem volt rá időm elkészíteni, de erre a hétre már hoztam az inspirációs képeket:

Nos igen..holnap már október. Amilyen gyorsan ideért a szeptember olyan hamar véget is ért..

Nincs is annál jobb mint egy gyönyörű őszi napon tekerni egyet..:) Ti is szerettek biciklizni? 

Egyszerű, de mégis tökéletes outfit. Imádom!

Eddig be kell valljam nem volt oda ezekért a duochrome lakkokért, de a mai nappal fordult a kocka, a mai shopping körutam során rabul ejtett egy ehhez hasonló szépség..*.* Alig várom hogy kipróbálam :))

Szuper ez a táska, nagyon tetszik :)

Igaz, hogy mostanában a sötétebb vöröses, burgundi árnyalatokat hordom szívesen, de azért még mindig a kedvencem a rózsaszín szín..:) Ezeket pedig mind elfogadnám..

Tényleg nem tudom mi van velem, mintha kicseréltek volna, de tényleg rengeteg szín, minta, anyag és még sorolhatnám-van olyan amit eddig el sem tudtam volna képzelni magamon, most pedig odáig vagyok értük..ez a csíkos ing is pont olyan.. ti is voltatok már így ezzel?

Nos, íme bemutatok álmaim lakásából egy részletet...szemet gyönyörködtető ugye? :)

Csodás..egy ilyen ékszer annyira fel tudja dobni a legegyszerűbb outfitet is...



Heti sminkötlet: egyértelműen a burgundi rúzs a befutó..szerintem nem is kell magyarázni..egyszerűen Love..és kész.


Heti frizuratipp: Laza hullámok, az első tincseket pedig egyszerűen tűzzük hátra :)


Heti DIY ötlet: mennyire szuper ötlet! Már csak ilyen szép műanyag üvegekre van szükségem és el is készítem az tuti! :)


És a heti fincsiség csak nektek! Nyamiii :)

Szép hetet kívánok nektek Csajook! :)

Puszii, Ivett






3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz képek, én kicsit örülök úgymond a "változásnak"!

    VálaszTörlés
  2. A táska, a burgundi ajakfestéses smink és a sütik! *.*

    VálaszTörlés
  3. Mindig olyan jó képeket válogatsz össze, annyira tetszenek :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )