Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 25., szerda

Szuper dolgok a Born Pretty Store-on! 2. rész

Vannak olyan időszakok, amikor leülök a gép elé, és órákig képes vagyok nézelődni egyes oldalakon. Az egyik ilyen a híres Ebay, ahol percek alatt össze lehet szedni rengeteg kincset,és az áruk is igen barátságos. A másik ilyen oldal ahova szívesen kattintok, az a Born Pretty, ezt azért szeretem egy picit jobban, mert ezen tényleg csak a csajos, beauty dolgokat lehet megtalálni.Mikor rátaláltam erre az oldalra, akkor már össze szedtem nektek néhány szuper dolgot, amit szerintem érdemes megvásárolni.Ha még nem láttátok ITT megnézhetitek.
Azóta rengeteg újdonság van, tényleg hétről hétre frissül a választék, ezért úgy gondoltam, hogy megint össze gyűjtök néhány terméket, amit szívesen megvennék, úgyhogy ez amolyan kívánság listás bejegyzés is lett. :)
Ha valamelyik termék megtetszett, akkor a kép alatt a nevére kattintva meg tudjátok rendelni.

1. Körömmatricák, nyomda minta paletták: nagyon jó áron lehet találni, és a választék is hatalmas. Ezek most nagyon bejönnek, főleg a Halloween-es matricák nagyon cukik :
$2.86-  most $0.99

$2.99

$2.86 - most $1.43

2. Liquid Sand körömlakkok: Nagyon rákaptam a fehér illetve sötétkék sand lakkokra, úgyhogy ez a szett már a kosaramban is van...:
$6.65/ 4darab

3. Smink ecset készlet: Biztos hogy nem a legprofibb ecsetek, de ennyi pénzért szerintem megér egy próbát:
$16.99-  most $12.99

4. Ékszerek: Ezek a gyengéim..annyira szép és különleges darabok vannak, a gyűrű nagyon mutatós és a karkötő szett is nagyon bejön:
$3.48



$6.03- most $4.99 

5.Karórák: Nagyon sok szép darabot találunk belőle az oldalon, nekem ez a kettő a kedvencem,annyira szépségesek:


$6.99

$12.10

6. Cuki mintás harisnya: Hát nem édes?! :) 
                                             ( Egyébként a leggings-ek között is érdemes körülnézni..:)

$6.55

7. Minion-os telefontok: Szerintem ezt nem kell magyarázni..:D Remélem hogy a Samsung S3-hoz is találok belőle:

$3.70- most $2.59

8. Kábel/Fülhallgató rendszerező: Szerintem mindenki utálja azt mikor a táskában össze vissza gubancolódik a telefon fülhallgató zsinórja..de végre van megoldás:

$2.78

+1:Lucky Bag: 3 terméket 6 helyett mindösszesen 1 dolcsiért?? Naná hogy megéri! :) 


$0.99

A rendelés és szállítás: 
Csak egy regisztráció szükséges és máris tudunk vásárolni az oldalról. Fizetni többek között PayPal-al is lehet, szerintem ez a legegyszerűbb megoldás, én mindig ezt használom.
A szállítás ingyenes minden esetben,akár egy terméket vásárolsz, akár többet. 
A szállítási idő körülbelül egy hónap.

Ha vásárláskor pedig beírod a :

VETTG10

kupon kódot, akkor a nem akciós termékeket -10%-kal olcsóbban tudjátok megvenni.



Nos, ti is találtatok ezek közül valami olyan darabot, amit szívesen megrendelnétek?? :)

Ha bármi kérdésetek lenne a vásárlással vagy szállítással kapcsolatban, akkor nyugodtan írjátok meg! :)

Puszii, Ivett


2 megjegyzés:

  1. az első matricát már megrendeltem:) remélem jól muzsikál majd

    VálaszTörlés
  2. Én legutóbb rendeltem ebből a meglepi csomagból 3db-ot, kiváncsi vagyok mi lesz benne ha megjön :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )