Follow my blog with Bloglovin

2014. június 3., kedd

Manikűrvadász 9. forduló


Sziasztok! A mai napra a híres manikűrvadász immár kilencedik fordulójával jelentkezünk. A mostani házigazda Manna volt, a Mannakörmök blog írója. Nem hagyhattam ki ezt a fordulót sem, így megint jelentkeztem :)

A párom Niki lett, a Lakkjegyzet blog írója, akit személyesen is ismerek, egy nagyon kedves-aranyos csajszi, aki frappáns manikűröket szokott készíteni. Ő már egyszer vadászott tőlem, most pedig a szerencse úgy hozta, hogy én vadászhattam tőle, aminek persze nagyon örültem :)

A választott alkotás egy Saran Wrap technikával készült manikűr lett:


http://lakkjegyzet.hu/2013/07/notd-saran-wrap-nail/

Én is ugyanazokat a színeket használtam-bár a képen inkább rózsaszínnek tűnik,nem lilának- viszont azon változtattam, hogy nem az összes körmömön alkalmaztam ezt a technikát, hanem csak a gyűrűs, és középső ujjamon, a többit pedig a Moyra fukszia színű lakkjával festettem csak ki. A mutató ujjamat pluszban feldobtam néhány strasszkővel is. Végül átlátszó fedőlakkal kentem le az elkészült manit.




Felhasznált körömlakkok:
Jolie France Nr.22
Moyra No.56

A mutató ujjamon használt strasszköveket pedig a Born Pretty Store-tól kaptam, ITT lehet megrendelni.

A végeredmény nekem nagyon bejön, ezentúl többet fogom használni ezt a technikát, mert elég egyszerű az elkészítése, de mutatós eredményt lehet vele elérni! :)

Nézzétek meg a többiek alkotását is:



13 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )