Follow my blog with Bloglovin

2014. június 14., szombat

Sellő manikűr | Layla + Catrice Le Grand Bleu - Mermaid Mayday

Sziasztok! Nemrég belebotlottam a Catrice legújabb kiadásába- Le Grand Bleu- ami egyébként képek alapján nem igazán nyűgözött le,na de élőben, uramatyám, nem hazudok, hogy az összes terméket megvásároltam volna legszívesebben, annyira de annyira szépséges egy kollekció, hogy azt le nem tudom írni. Ha jól tudom akkor Magyarországon is hamarosan kapható lesz, szerintem mindenképpen lessétek majd meg ;) 
Na de visszatérve, végül nagy nehezen két terméket vettem most meg,amit már láthattatok ITT, őket semmiképpen nem tudtam otthagyni. Most a körömlakkról hoztam néhány képet, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor olvassatok tovább ;)


A Catrice kiadásból a C02-Mermaid Mayday fedőlakkot kaparintottam meg, így kellett egy alap, amire ezt a szépséget rákenhetem, a választásom az Ágitól kapott Layla Ceramic Effect  CE82-es, gyönyörű  babakék színre esett, amit két rétegben kentem fel, de elkélt volna a három is (de a fedőlakk miatt elég volt most ennyi),picit macerás a felvitele, kicsit megküzdöttem vele. :D  A száradási ideje viszont egész gyors, a végeredmény pedig ez:


Már önmagában is órákig nézegettem volna ezt a mesés kékséget, de aztán ráfestettem a Catrice fedőlakkot,ami halványkék alapban tömérdek mennyiségű csillám és glitter van, és végezetül egy igazi sellőmanikűrt kaptam:



Egyetlen réteggel értem el ezt az eredményt, a csillámokat nem kellett halászni,mert van benne rengeteg, de ez szerintem a képen is látszik. A száradási ideje egész jó, egyedül az eltávolítása picit fárasztó, de megéri szenvedni vele az tuti,mert a látvány csodás szerintem!! *.*

Nektek hogy tetszik?
Kíváncsiak vagytok erre a Catrice trendkiadásra?

Puszii, Ivett



7 megjegyzés:

  1. Csodaszép ez a Catrice lakk :)

    VálaszTörlés
  2. csodás a Catrice lakk. nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez a Catrice lakk tényleg csodás *-*Fehéren is baromi jól mutatna szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a két lakk együtt, tényleg igazi sellős *-* *-*

    VálaszTörlés
  5. Nem szeretem a kék lakkokat, de így nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a lakkok, jól is mutatnak együtt! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )