Follow my blog with Bloglovin

2014. július 3., csütörtök

Blogtalálkozó- Budapesten | Ugye jössz te is?!

Ma egy rendhagyó bejegyzéssel készültem Nektek, mivel az elkövetkezendő időszakban egy picit otthon leszek, ezért arra gondoltam, hogy szerveznék egy blogtalálkozót. Az ötlet már régóta a fejemben volt, így nemrég felkerestem Katy-t, hogy szervezzünk akkor együtt egy igazi csajos délutánt, hiszen az eddigi beszámolókat látva nekem is nagyon megjött a kedvem hozzá, és igazán bánom, hogy azokról lemaradtam.
Így ha Neked is van kedved csatlakozni hozzánk, akkor várunk


 július 18-án 15:30-tól

a Deák Ferenc tér közelében lévő Anker Klubban egy kis csajos csevejre.

Mivel a dolgozó nők várhatóan csak később érnek oda, a nem használt sminkcuccok csereberéjét 18:00-kor kezdjük meg, remélve, hogy addigra minden résztvevő befut.

Gyertek el Ti is, mert az eddigiekből kiindulva ez is nagy élménynek ígérkezik :-)


/Mostanában kissé hanyagoltam a blogot,mivel eléggé káosszá vált az életem, de igyekszem minél előbb visszatérni hozzátok!! ;)/

Puszii, Ivett


3 megjegyzés:

  1. De szuper. :) Végre úgy néz ki, hogy jó a dátum, remélem, nem kiabáltam el. :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lesz titeket végre megismerni, ezúttal én is jelen tudok lenni, csak egy kis késéssel. :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )