Follow my blog with Bloglovin

2012. december 17., hétfő

Bemutatkozás

Sziasztok!
Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, hogy én is elkészítem a saját kis blogom, amiben közzé tehetem életem apró pillanatait, hogy mi is történik velem, mit szeretek csinálni, hogy telnek a napjaim és még sorolhatnám. Szóval ez nem egyfajta smink,vagy divatblog lesz, hanem mindenről írok majd amit én fontosnak tartok, és szeretnék veletek is megosztani. 
De most egy kicsit magamról is beszélek. :) :
Ivett vagyok,21 éves, és jelenleg a barátommal és a kis "gyerekünkkel", Bentley-vel együtt Németországban élünk egy kis városban.A nap nagy részében a háziasszony szerepét töltöm be,de mostanság nagyon rákattantam a sorozatnézésre is.Összekötöttem a kellemeset a hasznossal:D, és a Pretty little liars-t(Csinos kis hazugságok-at) nézem szinte minden nap itt a neten,természetesen angolul, magyar felirattal. Nagyon szeretek sminkelni, körömlakkozni, mint szinte minden lány:D És persze shoppingolniiiii:D A vásárlás számomra kikapcsolódás, és egyfajta függőség:D :P 
Most így első bejegyzésben ennyit mondanék magamról, de remélem hogy elöbb utóbb megismertek a posztjaim kapcsán, és megpróbálok egy érdekes, izgalmas blogot létrehozni!  : )
Puszillak titeket! :)
És íme néhány kép az életemből csak nektek:
Ez lennék én:).

..és néhány kép az életemből..:)

Szép napot nektek!
És várom a kommenteket is!
Puszii :*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )