Follow my blog with Bloglovin

2012. december 27., csütörtök

mai smink,outfit és egyebek

Eltelt a karácsony....és most van egy kis időm blogolni. Nagyon sok minden eszembe jutott az ünnep alatt, így igyekszem majd a posztok megírásával, ami remélem érdekel majd titeket:)

Először is megmutatom miket is kaptam karácsonyra:


-A barátomtól kaptam egy S.Oliver-es parfüm szettet, aminek nagyon tetszik az illata, kicsit olyan virágos-nak mondanám. A műkörömkészitő-t is tőle kaptam, van hozzá Uv lámpa tippek,uv zselé, reszelők, meg még sokminden. De én leginkább gél lakkozásra szeretném használni. Egy Tally Weijl-es karórát, amit nagyon szép, arany színű. És a fekete, hátul csipkés felsőt(szintén Tally Weijl).

-A barátnőmtől kaptam a pink tárolós táskát, és hozzá még járt kettő kisebb tartó is az egyik gondolom neszeszer belőle. Nagyon praktikus szerintem főleg ha valaki gyakran utazik.A másikat kihagytam az első képről, ugyanis már berendeztem:) Egy kis tárolót kaptam a sminkcuccaimnak:) 3 fiókos, sok minden fér bele. Leginkább a szemhéjpúderek vannak benne, és az arcpirosítóim.
-Magamat pedig megleptem azzal a két piros gyönyörűséggel. Egy piros felsőt vettem, és egy nadrágot. Mindkettő Tally Weijl-es.

Ha valamelyik ajándékot szeretnétek közelebbről is megnézni, akkor szóljatok, szívesen megmutatom! : )

De most térjünk át a mai napra. Elmentem kicsit shoppingolni,meg bevásárolni igy az ünnep után itthonra.


Sminkem: 
Egy egyszerű, arany színű szemhéjpúder, tus, arcpirosító és egy nude rúzs-t hazsnáltam.





És a használt termékek:

A hajam:


Ha kedvet kaptatok hozzá, ti is könnyen megtudjátok csinálni:
(Isnpiráció)

És végül egy kabátos outfit kép:


Szeretnétek még több hajas inspirációs képet?

Puszii, Ivett



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )