Follow my blog with Bloglovin

2014. szeptember 22., hétfő

Helyzetjelentés | I'm back!

Sziasztok!! Nem is tudom igazából, hogy hol kezdjem, ezért csak úgy belevágok. Bizonyára észrevettétek, hogy az elmúlt időben eltűntem, szüneteltettem a blogolást egyik napról a másikra. Ezt nagyon sajnálom, de az elmúlt időszak szépen fogalmazva elég pocsék volt számomra, és nem tudtam a blogra koncentrálni. Nem szeretnék most panaszkodni, hiszen mindenkinek az életében vannak rossz időszakok, sajnos ez van. Még mindig nem lábaltam ki belőle, sőt az egyik rossz dolgot követi a másik....viszont a blogolás az egyik hobbim, ami már nagyon hiányzott, ezért most végre leültem úgy a gép elé, hogy elhatároztam,akármi is történik, én újult erővel visszatérek hozzátok! :)

Próbálok egy kis színt vinni majd a blog életébe, kissé feldobni, egy-két új poszttal, sorozattal, de ezt majd meglátjátok ;) Igyekszem tartalmasabb bejegyzésekkel szolgálni, rengeteg ötlet van most a fejemben ezzel kapcsolatban.  Ha valamiről szívesen olvasnátok, akkor most is várom az ötleteket, ne kíméljetek!

A kedvenc blogokat természetesen figyelemmel követtem ezalatt az időszak alatt is, csendes olvasóként, és rengeteg tanulságos posztot olvastam többek közt. Kettőt ki is emelnék most közülük, az egyik Style&Beuty by Moon Angel blogján található Add el magad című bejegyzése, ami számomra elgondolkodtató volt, merjünk egyediek lenni :)
A másik pedig Csipkelány virtuális tollából íródott -Reklám az egész világ?- címmel, ahol leírja a szomorú, de igaz valóságot, hogyan is szippantott be minket a média,reklámok és az újdonságok világa.

Most pedig visszatérve a blogra, hamarosan új bejegyzéssel jelentkezem, remélem még nem felejtettetek el, és ezután is szívesen fogjátok olvasni a bejegyzéseimet! :)


További szép napot Nektek!!

Puszii, Ivett




6 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )