Follow my blog with Bloglovin

2014. szeptember 28., vasárnap

Labello Lip Butter | Raspberry Rose - Vélemény

A mai termék, amit bemutatok Nektek, az sokak számára már ismerős lehet, világszerte ismert termék volt már akkor is, mikor még csak a tengerentúlon lehetett kapni, ma már szerencsére nálunk is elérhető ez a cukiság :) 
Többféle változatban kapható, én a málnásra-avagy a raspberry rose nevezetű darabra csaptam le, és próbáltam ki.


Vegyük először szemügyre a külsőt, kis tégelyes megoldás, ami egyrészt szerintem irtó cuki, másrészt táskabarát verzió, nyugodtan vihetjük magunkkal, jól záródik. Viszont ami nem tetszik, hogy ugyebár a tégelyes verzió miatt az ujjunkkal tudjuk felkenni a szánkra, ez pedig nem igazán higiénikus..
Összesen 19 ml-t tartalmaz, ami úgy hiszem,hogy elég lesz egy darabig.



Összetevők (INCI lista):  (Mit olvashatunk le az összetevőlistáról?) 
Microcrystalline Wax/ Cera MicrocristallinaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Paraffinum Liquidum / Mineral OileoEWG Kockázat: 1 - 3, EWG Adat: Közepes,  Peg-4 Polyglyceryl-2 DistearateEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Butyrospermum Parkii (Shea) ButtereoEWG Kockázat: 0,  Ricinus Communis (Castor) Seed OileoEWG Kockázat: 2,  Prunus Amygdalus (Bitter Almond) OilEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  GlycerinhEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Glyceryl GlucosidehEWG Kockázat: 0,  BHTtaEWG Kockázat: 5, EWG Adat: Közepes,  AromaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Titanium Dioxide/CI 77891szEWG Kockázat: 2,  Red 6 / CI 15850szEWG Kockázat: 1.5 


Az illata az valami isteni komolyan mondom, igazi málna illat, egyáltalán nem mű,nem zavaró, felkenve viszont egy darabig érződik, utána már nem. 
Krémes textúrájú, amit könnyű felvinni az ajkakra, és úgy érzem, hogy már szinte azonnal hidratál. Szépen rendbe teszi az ajkakat az biztos,ami nem olyan meglepő, hiszen értékes sheavajat és természetes mandulaolajat tartalmaz.
Kellemes érzés viselni, viszont egy kis idő után nekem teljesen beszívódik.
Egy enyhe rózsaszínes színt ad a szájnak, én leginkább rózsaszín szájfény alá szeretem felvinni, de önmagában is tetszik.

Az ára: 900 ft körül, a Müllerben biztosan megtaláljátok, a többi drogériában nem tudom kapható-e

Összességében IMÁDOM! Egy percig sem bánom, hogy megvettem, nagy kedvencem lett, ár-érték arányban is jó, és még sokáig fogom tudni használni,mert úgy vettem észre, hogy nem fogy olyan gyorsan. De ha egyszer elfogy,akkor a többi változatot is be fogom szerezni ha addig kibírom :D

Ti próbáltátok már?
Ha nem, akkor tervezitek a beszerzését?
Van kedvenc ajakápoló terméketek??

Puszi, Ivett







4 megjegyzés:

  1. Engem annyira nem fogott meg a csomagolása miatt.
    Az Oriflame univerzális balzsamját használom az ajkaimra esténként, ami tökéletesen bevált, viszont az is belenyúlkálós verzió sajnos.... Napközben Blistexet használok.

    VálaszTörlés
  2. Love Labello! Their lip balms are amazing :) Followed via gfc #256, hope you can follow back. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hy Maja!
      You have wonderful blog, I follow back!! :)

      Törlés
  3. Thank you aimerose! :)
    I also follow you, you have great blog!! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )