Follow my blog with Bloglovin

2014. október 7., kedd

Essence Hello Autumn Eyeshadow Palette + Smink

Sziasztok!  Ma egy limitált kiadású szemhéjpúder palettát mutatnék be Nektek, mégpedig az essence Hello Autumn kiadásból. A kollekció igazán nagyszerűre sikeredett, mégis úgy voltam vele egy darabig, hogy nincs égető szükségem akármit is megvenni belőle, de aztán mégis beadtam a derekam erre a palettára, és örömmel hoztam haza. :)


Ősszel oda vagyok a barnás árnyalatokért, talán ezért is vásároltam meg végül, és nagy reményekkel fogtam neki a kipróbálásának.
Mielőtt még elárulnám, hogyan is teljesített, térjünk egy kicsit rá a külsőségekre is. Műanyag, elég masszív tokban található, pattintható megoldással, ami nagyon jól záródik. Az eleje átlátszó-a levélminta nagyon cuki-, összesen hat darab ugyanakkora szemhéjpúdert találunk benne, a hátulján pedig találunk néhány leírást a termékről, és a termék fantázianevét, ami a 01 Walk in the Park, ami igen találó. A színek önmagukban nem kaptak megnevezést, a hátulján csak annyi utasítást találunk még, hogy az első három világosabb színeket a mozgó szemhéjra ajánlják, a sötétebb színeket pedig a külső V-vonalra.
Találunk még egy kétvégű applikátort is, amit én személy szerint nem szoktam használni, de azért vészhelyzet esetén mégis van mihez nyúlni ha úgy adódik. :D

A szemhéjpúder paletta ára ha jól tudom 1400 ft./6gramm


Most nézzük a színeket: Találunk benne egy egész világos színt, majd a barna világosabb és sötétebb árnyalatait.
Az összes szín selyemfényű,vagy enyhén csillogó, de nem zavaróan, nappali sminkhez tökéletesek, de egy vadabb, smokey eyes sminket is el tudunk vele készíteni.
A színek egy picit porolnak, de nem zavaróan.


Készítettem swatchokat, a felső sorban primer nélkül, az alsó sorban pedig primerrel láthatóak, szerintem egyértelmű, hogy mindenképpen alappal érdemes őket használni.

Alig vártam, hogy kipróbáljam élesben is, így összedobtam vele egy sminket:


A belső szemzugba és a szemöldökcsontra az első színt használtam, a mozgó szemhéjra a harmadik színből tettem fel, majd az utolsó színnel a külső v-vonalra tettem, majd satíroztam el, egészen a mélyítővonalban is. Élőben annyira szépen mutat, a színek csodásak, de fényképen picit halványabbnak látszik.



A sminkhez felhasznált többi termék:


Összességében véve igazán jó terméknek tartom, aki hozzám hasonlóan kedveli a barnás árnyalatokat, annak csak ajánlani tudom. Az elkövetkezendő időszakban én nagy barátságban leszek vele az tuti :)

Nektek hogy tetszik??
Mit gondoltok a Hello Autumn kollekcióról?
Vásároltatok belőle valamit?

Puszii, Ivett

5 megjegyzés:

  1. A színei nagyon tetszenek a palettának, de engem zavar, hogy fényesek, én a matt árnyalatokat kedvelem.
    A sminked nagyon szép lett, az a pirosító nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Igen, azért minimum egy matt árnyalat bekerülhetett volna a palettába, annak én is örültem volna. :D Viszont én így is szívesen használom :)

      Törlés
  2. Én sme tudtam ellenállni neki és megvettem. Nem bántam meg egy kicsit sem mert gyönyörű színei vannak amiket a mimdennapokon nagyon jól ki tudok használni :-)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )