Follow my blog with Bloglovin

2014. október 10., péntek

Webshopok, ahol érdemes körülnézni

Sziasztok! A mai posztban összeszedtem azokat a webshopokat, ahol én nézelődni szoktam, és szívesen ajánlanék Nektek is. Tudom, hogy sokan nem szeretnek internetről rendelni, és jobban szeretik élőben lecsekkolni azt, amit megvesznek, de azért ennek a vásárlási módnak is megvan a maga szépsége. Egyrészt ha akciókat fogunk ki, akkor jóval olcsóbban tudunk vásárolni, másrészt pedig sok termék, amire ácsingózunk nem elérhető az országban, vagy lehetséges, hogy több száz kilométerre van az a bolt, ahonnan be tudnánk szerezni. Na ilyenkor jó, hogy vannak online webshopok ;)
Ruhákat én sem szívesen rendelek úgy, hogy előtte nem próbálom fel, ezért most inkább a beauty vonalon maradtam. Ami még fontos szempont nálam, hogy ne legyen drága a szállítás,mert sok oldalon találkoztam már olyannal, hogy drágább lett volna a szállítás,mint az egész rendelés, nekem az nem bejövős, úgyhogy inkább a free shipping-et támogatom, vagy ahol a normális értékek között maradunk.
A fizetést tekintve pedig egyértelműen a paypal-ra szavazok, az a legbiztonságosabb, bár akad egy-két szuper oldal, ahol sajnos nem tudunk azzal fizetni, csak bankkártyával.(Ahol így van, azt jelezni fogom)

A névre kattintva egyből az oldalon tudtok nézelődni :)



Ezen az oldalon találunk ruhákat is, viszont én szinte csak a beauty vonalon szoktam nézelődni, azon belül is természetesen a körömlakkokat célzom meg általában. Érdemes feliratkozni a hírlevélre, mert sokszor vannak kedvezmények! A szállítás régebben ha jól tudom ingyenes volt,most már nem az,erről azért nem tudok bővebben nyilatkozni,mert Németországban maradt ugyanúgy ingyenes a szállítás.


Itt is talál aztán mindent az ember, amit szeretne, de nem meglepően általában itt is a körömlakkokat szoktam nézni, vagy még a real techniques sminkecseteket. A szállítás eladótól függ, ki lehet fogni ingyenest is, viszont csak bankkártyával tudunk fizetni. :/



Rengeteg minőségi terméket találunk ezen az oldalon, sminktermékektől a hajápolási dolgokig, érdemes a márkák közt szétnézni. A szállítás pedig ingyenes :)



Ez az az oldal, ahol szintén órákig lehet nézelődni, és rengeteg kategóriát találunk. Leginkább a nail art szerelmeseinek ajánlanám,mert itt tényleg mindent megtalálunk, ami a körömdíszítéshez szükséges. Pontokat is tudunk gyűjteni, amit később levásárolhatunk, és a szállítás ingyenes,juppi :)


Szerintem még az is hallott az ebayről, aki még életében nem ült internet közelében. :D Hamar közismertté vált az oldal, amit nem is csodálok, a választék hatalmas, fillérekért megkapunk mindent, csak azt bírjuk kivárni, amíg megérkezik a rendelésünk, ugyanis itt is sok eladónál ingyenes a szállítás. Az ékszerek közt érdemes mindig szétnézni,mert kincsekre is bukkanhatunk :P



Itt is igen nagy a választék: a szépségápolástól egészen az egészséges életmódig mindent megtalálunk. Érdemes figyelni az oldalt, mindig vannak akciók, és az első szállításnál ha minden igaz most -10$-al kevesebbet kell fizetnünk, ha használjuk a kupon kódot: PLC892.
A szállítás itt nem ingyenes, általában 4-5 dolcsi, attól függ, de ha kihasználjuk a kedvezményes kódot, akkor igazából ingyenes. :D
Viszont csak bankkártyával tudunk fizetni..:S


Itt szintén minőségi termékeket találunk, a nagy kedvencem a Sleek, már többször is terveztem néhány paletta beszerzését, de még nem jutottam el odáig, viszont ha végre rászánom magam a vásárlásra,akkor biztosan erről az oldalról fogok,mert megbízhatónak tűnik, és rossz véleményt még nem hallottam róla. Többféleképpen tudunk fizetni, de többek közt paypal-al is. A szállítási költségeket pedig ITT találjátok. 






Nos, ez az oldal a smink és parfüm szerelmeseinek az aranybányája. Jóval a bolti árak alatt találjuk az összes terméket,ami a jobbnál jobb márkákat jelenti. Már többen rendeltek az oldalról, és nem hallottam volna,hogy hamis termékeket árulnának,mivel ilyenkor felvetődik ez a kérdés. A szállítási költség pedig 5 font,ami igazán megéri, ahhoz képest, hogy mennyit spórolunk a termékeknél.


Remélem hasznosnak találtátok az összefoglalót, várom a ti tapasztalataitokat is az online vásárlással kapcsolatban, és ha még tudtok szuper oldalakat, akkor azokat is írjátok le nyugodtan! :)

Ti szoktatok online vásárolni? Vagy egyáltalán nézelődni? :)


Puszii, Ivett







1 megjegyzés:

  1. beauytbay-t nem szeretem,amióta nincs paypal. Elvből sem vásárolok onnan ,ahol nincs paypal.
    A FD oldalt sem kedvelem,és akkor szépen fogalmaztam :D .Aki letörli a profilom mert reklamálni "mertem" 100euro feletti rendelésnél,az többet a pénztárcámból egy fillért sem fog kihúzni :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )