Follow my blog with Bloglovin

2015. március 15., vasárnap

Helyzetjelentés ~ Visszatértem!!

Kellemes tavaszi délután van-mikor nekiláttam megírni ezeket a sorokat-és végre úgy érzem, hogy ideje erőt venni magamon, és előbújni a barlangból, végre újból nekilátni annak, amit igazán szerettem eddig csinálni, a hobbimnak, amit a blogírás jelent nekem, viszont sajnos egy ideje hanyagoltam..

Bizony nyomós oka volta annak, hogy a háttérbe szorult a blogírás, rengeteg dolgon mentem keresztül ezalatt a néhány hónap alatt, és most jelenthetem ki igazán, hogy már túl vagyok a rossz dolgokon, kimásztam a gödör  mélyéről, és ideje ismét száz százalékkal belelendülni az életbe.
Ezalatt a néhány hónap alatt meg kellett küzdenem egy szakítással, ami 7 és fél év után igencsak nehéz volt, és még könnyen is fogalmaztam. Szerintem sokan voltatok már ilyen helyzetben-szakítás- bár ezt az időszakot még az ellenségemnek sem kívánnám, annyira szörnyű volt. Beletörődni abba, hogy akivel már előre leélted az egész életed gondolatban- az első igaz nagy szerelmedet - elveszíted...viszont sajnos az életben kell nehéz döntéseket hoznunk, és végül megtettem..
A szakítás velejárója volt a közös kis megszokott németországi otthonunk elhagyása, egy szakasz tényleges lezárása. A második otthonomnak tekintettem, az elmúlt három évemet szinte ott töltöttem, megszoktam az ottani életet, környezetet, embereket. Viszont lépnem kellett.

Kétségbeesetten, darabokra tört szívvel, nulla önbizalommal a padlón heverve kellett valamit kezdenem magammal, de tudtam, hogy képes vagyok rá, igyekeztem újból felállni, és megmutatni azt  hogy én ezek után is képes vagyok egy új, jobb szakaszt elkezdeni az életemben.
Egyik nagy vágyam az volt, hogy Budapesten élhessek, mivel eddig egy picuri kis falucskában laktam, viszont én imádom a pörgést, a nyüzsgést, nem szeretek otthon punnyadni, szeretek kikapcsolódni, és a főváros számomra ebből a szempontból a jackpotot jelentette.
És hogy mostmár ne csak a csöpögős, szomorú dolgokat írjam, a barátnőm segítségével igen hamar sikerült felköltöznöm, így november óta már én is a fővárosban élhetek. :)
A dolgok pedig úgy alakultak, hogy a felköltözés után lassan a szerelmi életem is kezd helyre jönni, mivel a barátnőm testvérével kiderült, hogy nagyon jól kijövünk, és már egy párt is alkotunk. :) Nagyon nehezen tettem magam túl az exen, úgy voltam vele, hogy én nem fogok senkit sem találni magam mellé, utólag ez már viccesen hangzik, de napokig ebben a tudatban feküdtem sirva az ágyban...:/
A munkám szempontjából is mozgalmas volt ez a pár hónap, ugye mivel otthagytam Németországot, ezzel új munka után kellett néznem, végül az egyik ismerősöm segítségével sikerült ausztriában munkát találnom, egy idős nénihez jövök ki, segítek neki mindenben, és 21 nap után újra otthon vagyok ugyanennyi ideig. Most is onnan írom ezeket a sorokat, ahol ha kinézek az ablakon, csodás panoráma tárul elém, óriási hegyek veszik körbe a városkát, ahol vagyok, egyrészt szerencsésnek érzem magam, hogy a munka által egy ilyen csodás helyen "élhetek". :)


Persze ez sem csupa móka és kacagás, igaz a néni igazán tündéri, mondhatom hogy jól kijövünk egymással, de nehéz ezt a 21  napot kibírni kicsit távol az otthonomtól, a szeretteimtől, a barátomtól és a kutyusomtól, akik nagyon hiányoznak ilyenkor.

Lassan a végére érek a mondandómnak, dióhéjban ennyi lenne az elmúlt néhány hónapom története, tényleg szörnyű volt, viszont egy valamit megtanultam: maradj pozitív, légy erős lelkiekben, és higgy önmagadban!  Ha úgy érzed, hogy teljesen reménytelen a helyzet, akkor is kezdd össze szedni magad, és ahogy a puzzlet is kirakják,ha lassacskán minden darab végre a helyére kerül, akkor látjuk igazán, hogy megérte szenvedni vele, és a végeredmény mindenképp pozitív dolog lesz. Egyébként meg mennyire igaz a mondás, hogy ami nem öl meg, az megerősit!...



Bocsi csajok a lelki ömlengésért, de ezt már igazán ki kellett adnom magamból, és nem úgy szerettem volna újból nekilátni a blognak, hogy egy mondattal lerendezve elnézést kérjek a blog szüneteltetése miatt.

Tehát a blog újra aktív lesz ezután, nem ígérem persze, hogy minden nap frissülni fog, de igyekszem ismét tartalmas bejegyzésekkel előhozakodni, ezt megígérem Nektek! :)

További szép napot csajszik!

Puszii, Ivett

9 megjegyzés:

  1. Nagyon Örülök Neked, sajnálom amin keresztül mentél, de az számít hogy felálltál!
    Sok sikert kívánok, és várom a bejegyzéseket!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a lényeg, hogy ez már a múlt, tovább léptem :)
      Köszönöm! :) A bejegyzések pedig jönni fognak ;) :)

      Törlés
  2. Köszi, hogy nem az én tudom a tutit módon írtad ezt le nekünk! Így sikerül nekem is erőt merítenem a történetedből!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem, hogy nálad is minél előbb megoldódnak a dolgok!! :)

      Törlés
  3. Én is örülök,hogy visszatértél. Sok sikert a továbbiakban is... A többi tudod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági, a tanácsokat is, sokat segítettél nekem! :)

      Törlés
  4. Örülök, hogy ismét írsz, eléggé felfordult az életed. Azért Bp.-Ausztria elég messze van, jó sokat kell ingázni. Ott is laksz a néninél? Hát nem egyszerű munka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs a közelben sajna, 8 és fél órát utazok, viszont ahogy írtam a hely kicsit kárpótol,mert nagyon szép..:) A meló meg tényleg nem egyszerű, a vége felé már azért kezd az idegeimre menni...:D Igen, a néninél vagyok, 0-24 órás meló.

      Törlés
  5. Üdv újra itt! :) Örülök, hogy most minden rendben körülötted, így tovább! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )