Follow my blog with Bloglovin

2015. március 23., hétfő

Yves Rocher Pure System mélytisztító arcápoló ~ Vélemény

A mai bejegyzésben néhány szót szeretnék ejteni egy számomra új termékről, és márkáról. Ugyanis az első Yves Rocher termékem ez, a Pure System Clean Pore mélytisztító arcápoló, amit egyszer a barátnőmnél próbáltam ki, mikor nála aludtam, és annyira megtetszett egy használat után, hogy én is beruháztam rá.
A márka így elsőre nagyon szimpi - eddig csak jókat hallottam róla- beszereztem még egy fincsi málnás tusit is, hamarosan őt is kipróbálom. :)


Először is néhány szót ejtenék a külsejéről: A tubus alján találjuk a pattintós kupakot, számomra egyszerű a használata, könnyen adagolható, és mindig a kívánt mennyiséget tudom kinyomni belőle, nem folyik ki több krém belőle. A tubus nagy részét matrica fedi, de nem teljesen, így látjuk, hogy mennyit is használtunk el eddig belőle.

ÖSSZETEVŐK (INCI)

Forrás: Krémmánia

A termékről a márka oldalán ezt a termékleírást találtam:

A mitesszerek szakértője.
Pórustisztító hatás a mikro-szemcséknek köszönhetően:
- Eltávolítja a felesleges faggyút, és tisztítja a bőrt
- Kitisztítja a pórusokat, és a mitesszereket
- Megakadályozza a pattanások és a mitesszerek kialakulását

Előnye: szappanmentes összetétele révén nem szárítja ki a bőrt.

Orvosi ellenőrzés mellett kialakított és tesztelt összetétel. Parabén-mentes. Bőrgyógyászati ellenőrzés mellett kifejlesztett összetétel, bőrgyógyász tanácsadók ajánlásával

Nos, az én arcbőröm picit problémásabb (mitesszerek, pattanások nem kímélnek..) az utóbbi időben, ezért is választottam ezt az arctisztítót.
Minden este használom, egyébként reggel-este lehet használni, nekem a napi egy alkalom épp elegendő, mivel úgy vettem észre, hogy picikét szárítja az arcbőröm, de csak tényleg minimálisan,és csak egy-két helyen, ahol nem igazán problémásabb a bőröm, viszont így utána érdemes arckrémet használni.
Viszont az esti arctisztítási rutinom részévé vált, mivel tökéletesen tisztítja az arcbőrömet, annyira puha, és sima lesz utána a bőröm, imádom! Az alapozót is tökéletesen leszedi, meg vagyok vele ilyen szempontból teljesen elégedve, és tényleg szeretem használni, ezt pedig nem sok arctisztítónál tapasztaltam eddig. :D


Az állaga, ahogy a képen is láthatjátok, közepesen folyós, könnyen fel tudom vinni az arcbőrömre, és le tudom mosni. Nem tudom, hogy a képen mennyire látszik, de tényleg tele van mikro-szemcsékkel, amik gyengéden masszírozzák a bőrömet, az illata pedig igazán kellemes, viszont így nem tudnám mihez hasonlítani, de egyáltalán nem zavaró számomra, és egyébként miután lemosom,nem érezni.


Összességében meg vagyok vele elégedve, minimálisan csökkentette nálam a mitesszerek számát (viszont teljesen nem szűntek a pattanások és mitesszerek az arcomon sajnos), de sokkal tisztábbnak érzem az arcbőröm a termék használata után, tökéletesen megfelel az esti arctisztításra nálam.

Ára: 1999 Ft / 125 ml

(A terméket több mint egy hónapja használom, és még több mint a háromnegyede megvan, úgyhogy napi használat mellett olyan 3-4 hónapig elegendő ez a mennyiség.)

Érdemes a márkánál körbenézni, és törzsvásárlói kártyára feliratkozni, mert időközönként akciósan lehet megvásárolni néhány terméket, beleértve ezt is.

Ti ismeritek ezt a márkát?
Ha igen, akkor van kedvenc terméketek?
Van bevált arctisztítótok?
Esetleg próbáltátok már ezt a terméket?

Puszii, Ivett





1 megjegyzés:

  1. Épp néhány napja vásároltam be a WestEnd-ben található YR üzletben, és hát meg kell mondani: jobbnál jobb dolgokra tettem szert én is! Amilyen terméket kipróbáltam a márkától, nálam eddig mindegyik értékelése 5/5-ös. ;-)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )