Follow my blog with Bloglovin

2015. március 17., kedd

Hello Spring! | Wishlist


Sziasztok! Annyira vártam már, hogy búcsút inthessünk a télnek, és végre ne kelljen nagykabátban, csizmában rohangálni, hogy elég legyen egy csinos kis kabátka és egy
cipellőcske hozzá. Nos, már március közepét tapossuk, a természet is kezd lassan feléledni, már reggelente hallom a madarak csicsergését az ablakom alatt, és egyre többet bújik elő a napocska is napközben. :) Lassacskán az időjárás is átvált tavasziasra, ezért már ki is néztem néhány dolgot, amit be szeretnék szerezni tavaszra. Ha kíváncsiak vagytok rá, akkor olvassatok tovább! ;)

Az öltözködés szempontjából többek közt most is a pasztell és élénk színek, virágminták viszik a prímet, ezekből van is nekem otthon jó néhány darabom, ezért ezeket  nem tervezem beszerezni, viszont a fehér szín nagy szerepet kap tavasszal, ami nekem nagyon tetszik, a "fehéret fehérrel" kombináció igazán ütős szerintem. ( Egyébként ha a tavaszi divattrendekre vagytok kíváncsiak, akkor nézzétek meg a Style&Beauty by Moon Angel blogját, mivel ő nagyon szépen,részletezve összeszedte őket!) Ezen kívül még megakadt a szemem néhány kiegészítőn is :).

Egyébként közelednek a Glamour-napok, a kuponokkal olcsóbban tudunk majd néhány dolgot beszerezni többek közt a ruhatárunkba is. :)

 Fehér blézer: Nemrég a New Yorkerben jártam, ahol megláttam egy ehhez hasonló mesés, fehér blézert (ugyanazt sajnos nem találtam meg a neten) , és minél előbb a magamévá akarom tenni..:D
New Yorker

 Fekete rojtos clutch: Első látásra szerelem..*.* És ugye táskából sosem elég :P
H&M 1990 Ft

Kalap: Nos ez az a kiegészítő,ami nagyon tetszett eddig is, de kifejezetten csak másokon. Viszont most valami megváltozott, mert már magamon is eltudnám képzelni, és több csini szettet elképzeltem már vele. Remélem felpróbálva sem fog csalódást okozni, és nagy örömmel fogom megvásárolni, és hordani persze..:)
H&M 3990 Ft

Barna loafer: A Deichmannban próbálgattam tavaszi cipellőket a minap, és a kezembe került egy pontosan ugyanilyen loafer, amibe nagyon belszerettem, mikor felpróbáltam. Aztán nemsokkal utána nézegettem a H&M kínálatát a neten, és rátalálam az ikertestérére csak majdnem féláron, aminek nagyon örülök, mivel beszereztem nemrég egy másik cipellőt, és nem szeretnék most nagyon még egy cipőre költeni, de ennyi pénzért simán megéri.. :)
H&M 3590 Ft

Nyakláncok sokasága: Nagyon megtetszett ez a trend, igazán mutatós, nekem már sikerült egy hasonlót már beszereznem, de erre is nagyon fáj a fogam...
Ebay $1.38 ~ 400 Ft

Statement nyaklánc: Ooh Istenem, add, hogy ő minél előbb az én birtokomban lehessen...:D Szerintem nem kell több magyarázat hozzá, a statement nyakláncok még mindig baromi jól néznek ki, és dobnak fel egy egyszerű szettet.
Ebay $3.39 ~ 1050 Ft

Virágmintás óra: Vikinél találtam rá, és nagyon megtetszett, a cuki virágminta egyből levett a lábamról..:)
Ebay $1.99 ~ 580 Ft

Barry M Face kontour kit: Sminkek terén nem tervezek nagy vásárlásokat (persze ez nem azt jelenti, hogy nem fogok belebotlani szebbnél szebb sminktermékekbe, aminek pici kis lelkem nem tud majd ellenálni :D ), de most nagyon hódít a kontúrozás, amivel eddig próbálkoztam már néhányszor több-kevesebb sikerrel, viszont ha a birtokomban lenne egy ilyen paletta, akkor csak sikerülne,  nem igaz? ;P
Make Up Plaza 2790 Ft

Kontúr ecset: Talán ez a legfontosabb eszköz, amit a kontúrozáshoz használunk, ezért keresek egy tökéletes darabot, ha Nektek van bevált darabotok, akkor lécci osszátok meg velem :)

Models Own Icing körömlakkok: Körömlakk vásárlás terén egy ideje próbálom visszafogni magam, de azért ez a néhány körömlakk így képeken úgy elcsábított, hogy kötelezőnek érzem minimum egy darab beszerzését-csak tudjak választani,mert jelenleg az összes keeeeellllll :D
Models Own Icing collection

Nos ennyi lenne az én tavaszi kívánságlistám, nagyon kíváncsi vagyok, hogy ti miket szeretnétek beszerezni,várom kommentben a ti kívánságlistátokat is, vagy linkelhettek is, ha már blogon ti is megírtátok! :)

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. Egytől-egyig mindent elfogadnám! :DD Én szülinapi listát írtam: http://norasdiaries.cafeblog.hu/2015/03/12/bday-wishlist/

    VálaszTörlés
  2. Szuper lista, én pont tegnap írtam meg az enyémet :D Az első E-bayes nyaklánc nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is lestem, és azt kell hogy mondjam, szinte az összes dolgot elfogadnám én is! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )