Follow my blog with Bloglovin

2015. április 5., vasárnap

Manhattan Matt rózsaszín és az Essence Cinderella Topper találkozása

Sziasztok! Először is Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Nektek! Az elmúlt időszakban nem volt időm a blogra, mivel költöztünk a barátommal, és volt tennivaló bőven. Szeretnék majd ezzel kapcsolatban is bejegyzést írni, és lakásdekorációval-rendszerezéssel kapcsolatos témát is készíteni, nem tudom ez mennyire érdekelne titeket?! :)

Most viszont rátérnék a mai poszt témájára, úgy döntöttem, hogy most húsvétra nem készülök különösebb manival, (a tavaly előtti nyuszis manit ITT megnézhetitek) , hanem inkább bemutatnám Nektek a két nemrég beszerzett lakkocskámat, amik nagyon összeillenek :)


A Manhattan Matt Effect M40 egy nagyon finom, halványrózsaszínű körömlakk, ami ahogy a nevében is benne van mattra szárad. Picit kényes a felvitel szempontjából, ügyeskedni kell vele a szép felvitel érdekében, mivel hipergyorsan szárad, ami végülis pozitívum. Két-három közepes réteget szoktam felvinni a tökéletes fedés érdekében. Ha jól tudom, akkor limitált kiadású a lakk, úgyhogy ha valaki be szeretné szerezni, akkor minél előbb keresse fel valamelyik drogériát. :)
A másik egy glitteres topper, mégpedig a nagyon várt Essence Cinderella limitált kiadásból, ami szerintem is baromi jóra sikerült. A fantázianeve: 01 The Glass Slipper
Igazán mesés lakk, rózsaszínes-lilás mikrocsillámok tengerében úsznak a nagyobb, hatszögletű ezüst glitterek. Körmökön is ugyanúgy mutatnak, mint az üvegben, nézzétek csak:


Próbáltam lencsevégre kapni a mikrocsillámokat, nagyított nézetben talán jobban látszanak, bár én így is észreveszem őket. :)


Egy rétegben vittem fel a toppert, és nem kellett halászni a glittereket szerencsére, van benne bőven. A matt Manhattan lakkal tökéletes párost alkotnak, ugye? :)

A topperen gondolkoztam egy ideig( de csak azért, mert már úgy érzem hogy a jelenlegi lakkmennyiségem idős koromig kitart majd, persze ha be nem száradna :D ), aztán egyik nap vigasztalásképp belekerült a kosaramba, de nagyon örülök annak, hogy végül megvettem, több szín is megfordult a fejemben, amivel tudnám párosítani, ti milyen színekhez kennétek fel még? :)

Ha a fedőlakkra szeretnétek lecsapni, akkor is siessetek, ha jól tudom, akkor sajnos csak néhány drogériában elérhető..:/

Nektek hogy tetszik? :)
Kedvelitek a matt körömlakkokat?
Terveztek beszerezeni valamit a Cinderella trendkiadásból? 

Puszii, Ivett

7 megjegyzés:

  1. Szuper páros, a fedőlakk különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Jol nez ki egyutt :) A cimben viszont elirtad az egyik szot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike hogy szóltál, rögtön javítottam is, egy darabig néztem,hogy mit is rontottam el, aztán észrevettem.. :D

      Törlés
  3. Csodás,ez a páratlan páros.A Manhattan lakkot hol vetted?Mostanában rákaptam a matt lakkokra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! :) A Müllerben találtam rá Ausztriában. Nekem is nagyon tetszenek mostanság a matt lakkok. :)

      Törlés
  4. Csodás párosítás! Ez a fedőlakk nekem is nagyon tetszik, bár nem tudom itt merre lehet kapni :\

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )