Follow my blog with Bloglovin

2015. április 16., csütörtök

Golden Tattoo ~ arany tetoválás a nyárra

Nemrég figyeltem fel a golden tattoora, vagyis magyarul az "arany tetoválás"-ra, ami előreláthatóan szerintem a nyár egyik nagy trendje lesz. Nekem egyből a gyermekkoromból ismert, a rágóhoz csomagolt  felragasztható tetkókra emlékeztet, nemhiába, hiszen itt is ugyanaz a helyzet, egy bevizezett szivaccsal pillanatok alatt elkészül, és bőrtípustól függően 3-5 napig tart.

Nekem abszolút bejön, hamarosan be is szerzek néhányat! :)
Szerintem igazán fel tudjuk dobni vele az esti bulizós szettet, vagy strandra, nyaralásra és fesztivál szezonra is jó választás.
Rengeteg mintában kapható,nagy a választék, ezért szerintem mindenki talál neki tetszőt. :)

Már csak az a kérdés, hogy hol lehet őket beszerezni? Érdemes ebay-en körbenézni, de találunk néhány  webshopot is (pl. http://www.kokoon.hu/ ) , viszont én láttam már a New Yorkerben is, úgyhogy aki nem akar online rendelni, annak azt ajánlom, hogy nézzen körbe azért az üzletekben is,mert úgy gondolom, hogy majd egyre több helyen válik majd elérhetővé.

A végére pedig következzen néhány inspirációs kép: 










Képek forrása: weheartit

Nektek hogy tetszik?
Tervezitek a beszerzését?

Puszi, Ivett

8 megjegyzés:

  1. Én már korrábban rendeltem egy nagy adaggal és nagyon szeretem ,de reménykedek benne, hogy nem lesz nagy trend belőle, mert akkor biztos nem fogom hordani őket. :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem hinném hogy minden második csajszin ilyet fogunk látni..:P viszont én is hamarosan beszerzek néhányat..:)

      Törlés
  2. Én is épp a héten készültem róla írni! :D Nekem nagyon tetszik, ki kell használni amíg nem ezt hordja minden második csaj. :D

    VálaszTörlés
  3. Én gy látom, hogy már most a csapból is ez folyik. Sajnálom, mert lehet, hogy amúgy tetszene, de így tele vagyok ellenérzésekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen több helyen lehet olvasni róla, bár engem ez nem tántorított el attól, hogy beszerezzek néhányat..:)

      Törlés
  4. Nekem tetszik - kisebb mennyiségben :) Pont megkérdeztem múlt héten én is az olvasókat erről a trendről, hiába, közeleg a nyár :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam is a bejegyzésedet :) nekem jöhet minden mennyiségben, itt bevállalnám a nagyobb méretű mintákat is :) az igazi tetkónál már nem biztos..:D

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )