Follow my blog with Bloglovin

2015. április 13., hétfő

Megújulva | Dove go fresh krémtusfürdő ~ vélemény

Ritkán írok tesztet tusfürdőről, pedig ezt a terméket az ember napi szinten használja.Én pedig kísérletezgető fajta vagyok ilyen téren, szeretek mindig másik tusit levenni a polcról, és így került a kezembe nemrég a lent látható Dove tusfürdő is. Azóta néhányszor használtam már, így most ha tovább olvastok, akkor megtudjátok mi is a véleményem róla. :)


A márka német oldalán találtam róla csak infót, úgyhogy nagyjából lefordítva, a megújult innovatív technológia lévén selymesebb, és puhább bőrt tapasztalunk már egyetlen zuhanyzás után. A már ismert NutriumMoisture technológia itt sem maradt ki, ami által a termék lágy, krémes habja szintén a táplált bőr érzetét adja.

Ezek szerint a krémtusfürdő használata után nem kell a testápolóval bajlódnunk, mert igazán pihe-puha bőrt kapunk zuhanyzás után.

Többféle illatkombinációban találjuk meg, én a gránátalmás- citromverbéna illatút választottam.

Amit én tapasztaltam: Először is az illata az ami magával ragadott, igazán friss, kellően gyümis de nem tolakodóan, használat után is sokáig érzem a bőrömön, amit imádok. Számomra igazi tavaszi-nyári illat.
Állagra -krémtusfürdő lévén- krémes, kellően folyós, se nem túl híg, se nem túl sűrű. Jól habzik, talán egy picivel tényleg jobban, mint az előző ilyen krémtusik, és nekem bevált ez az újítás, valóban selymes, és puha lesz utána a bőröm. Szeretem használni, bár nekem az eddigi Dove krémtusfürdők mindig bejöttek.

Nyugodt szívvel tudom ajánlani, mivel én is szivesen használom. Viszont már hallottam, hogy van akinek ezek a dove tusik kifejezetten szárítják a bőrét, ebben az esetben nem tudom, hogy ez a termék mennyivel lenne hatásosabb náluk.

Ti szeretitek a Dove termékeket/ tusfürdőket?
Felkeltette az érdeklődéseteket ez az újítás?
Szeretitek egyáltalán a krémtusikat? :)

Puszii, Ivett


4 megjegyzés:

  1. Én a száraz bőröm miatt (is) imádom a Dove tusfürdőit, most a legnagyobb kiszerelés van meg a krémes kókuszos verzióból :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm..a kókuszos nekem leginkább a téli időszakban a nagy kedvencem :)

      Törlés
  2. Szeretem a Dove tusikat borotváláshoz is ezt használom, mert minden borotvahabtól kipattogok. :D Most a pisztáciás a kedvencem, de nyárra biztosan váltok majd valami gyümisre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor 2 az 1ben termék nálad :) juuj a pisztáciásat is próbáltam már, és nagyon imádtam! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )