Follow my blog with Bloglovin

2015. április 22., szerda

Nyereményjáték! :)

Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy indítok egy nyereményjátékot Nektek, kedves olvasóim, mivel meg szeretném köszönni, hogy velem vagytok, egy jókora szünet után is olvastok, és nemrég pedig túl vagyunk a 100ezer oldalmegjelenítésen is!! :) A bejegyzések szempontjából pedig már több mint 300 közzétett posztot találtok a blogon.

Nélkületek nem tartanék itt, ahol most, és nem hiába kezdtem neki újra a blogírásnak egy nagy kihagyás után, szeretem ezt csinálni, és remélem sokszor segítek Nektek is akár egy termék megvétele kapcsán, akár inspirálódásban.

Rengeteg tervem van a leendő bejegyzésekkel kapcsolatban, viszont jelenleg tabletről tudok csak írni Nektek, és ez kicsit lekorlátoz, ezért kicsit kevesebb a poszt mostanság, de igyekszem minél előbb megoldani ezt a helyzetet is, és akkor gyártom majd Nektek lelkesen a posztokat!! :)

A nyereményjátékra visszatérve, most a blog facebook oldalán tudtok jelentkezni, IDE kattintva.

A nyeremény pedig a képen látható termékek:


A nyereményjáték vége: május 5. éjfél, másnap a facebookon kihirdetem a nyertest.

Sok szerencsét kívánok mindenkinek!

Puszii, Ivett


1 megjegyzés:

  1. Gratulálok az 1 millió oldalmegjelenítéshez!
    Teljesítettem minden feltételt!
    Szuper lenne nyerni ^^

    Köszi a játékot! : )

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )