Follow my blog with Bloglovin

2015. május 2., szombat

Áprilisi Haul

Sziasztok! Bár a Glamour napokról lemaradtam, azért mégis vásárolgattam én is néhány dolgot a múlt hónapban. :) Az utóbbi időben azért próbálom visszafogni magam ilyen téren, mert túlságosan sok dolgot halmoztam fel leginkább testápolási dolgok terén, és persze a körömlakkokról nem is beszélve, ezért igyekszem elsősorban azokat fogyasztgatni, illetve elhasználni, mielőtt egy újabb dolgot emelnék le a polcokról. Ruha és egyébb kiegészítők terén sem vittem mostanában túlzásba, viszont következő hónapban azért szeretnék néhány új holmit beszerezni, ha másért nem a névnapom apropóján. :D

Nos, a fent említettek ellenére mégis sikerült kicsit vásárolgatnom, ezeket mutatnám be Nektek, ha kiváncsiak vagytok rá, olvassatok tovább. :)



Mintás sál: Tavaszi sálat muszáj volt beszereznem, és a H&M-ben találtam rá erre a csipkemintázatú körsálra, amit nagyon megszerettem ez alatt a kis idő alatt már, hiszen rengeteg szetthez fel tudom venni. Ára:1990 ft

Szürke szoknya: Kicsit sportosabb szettekhez képzeltem el elsősorban ezt a szoknyát, mikor megvettem, még nem avattam fel, de elképzelhető, hogy outfit bejegyzés is lesz vele. :) A legjobb, hogy féláron jutottam hozzá, így átszámolva olyan kb. 1500 ft-ért vétek lett volna ott hagyni, egyébként a New Yorkerben vettem.

Köves nyaklánc: Oda vagyok ezekért a kiegészítőkért, ezért mikor láttam, hogy fél áron juthatok hozzá a C&A-ban, nem is sokat gondolkodtam rajta, hogy megveszem-e. :) 1500 Ft

Aveo mandulás körömlakklemosó: A sokak által kedvelt Isana körömlakklemosó szerintem koppintott mása, illatában,de még színében is megegyezik. Bár én a kiszerelése miatt vettem meg, és azért,mert ahol vettem ott nem volt Rossmann :D kb. 200 Ft

Dove go fresh krémtusfürdő: Már leírtam róla a véleményemet, ITT el is tudjátok olvasni, ha még nem tettétek meg. :) kb. 5-600 Ft

Essence studio nails narancsfa pálcák: A körömágybőr visszatolásához használok ilyen pálcákat, a múltkori 4-5 db-os csomagomból el tűnt az összes, elnyelte a föld vagy nem tudom mi lett velük :D, így aztán utánpótlás kellett belőlük. kb. 450 Ft

Moyra és a megújult Essence Gel nails körömlakkok: A Moyra Peach kollekciót megnézve ez a szín tetszett a leginkább, az essence körömlakkot pedig újsághoz csomagolták.

Balea ph neutral deo: Elkezdtem kicsit barátságosabb összetevőjű termékek után keresgélni, és elsőként ezt a balea izzadásgátlót vettem meg, ami nem tartalmaz alumínium sót, alkoholt, és ethanolt sem. kb. 450 Ft

Schaebens Totes Meer mask: Szívesen használom ezeket az arcmaszkokat, most a kifejezetten pattanások, és mitesszerek elleni változatot vásároltam meg. kb. 250 Ft

CV sminklemosó korongok: Egy átmeneti megoldás kellett sminklemosásra, mivel a kedvenc micellás vizemet itthon felejtettem, és adtam egy esélyt ennek a terméknek,amit a Müllerben vásároltam meg. kb. 450 Ft

C-vitamin 200mg: Egy ideje elkezdtem c-vitamint szedni, és ez már a második csomag, amit megvettem, a Rossmannban. 300 Ft

(A legtöbb terméket kint vásároltam Ausztriában, ezért írtam kb. árakat! )


Ti mit szereztetek be az április hónapban?
Van olyan termék, amit ti is próbáltatok ezek közül?
Valamelyikről szeretnétek bejegyzést esetleg? :)

Szép napot!
Puszii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. Szerintem is teljesen ugyanaz a két lakklemosó, INCI-re ugyanaz! Örülök is neki, mert hozzánk a Müller közelebb van.

    VálaszTörlés
  2. Ez a Dove tusfürdő jól hangzik. :))

    VálaszTörlés
  3. Jó kis dolgokat szereztél be, legjobban a nyaklánc tetszik nekem :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )