Follow my blog with Bloglovin

2015. május 24., vasárnap

Catrice Kaviar gauche ~ Love Me Tender

Sziasztok! A catrice legújabb trendkiadásába - Kaviar gauche - botlottam bele tegnap, már félig lefosztva, amit nem csodálok, hiszen szerintem egész jóra sikeredett. Bár próbálom visszafogni magam körömlakk vásárlás terén, azért mégsem tudtam üres kézzel távozni a boltból, mert az egyik körömlakkba azonnal beleszerettem:


A körömlakk üvege a már megszokott, az arany kupak és díszítés viszont különlegessé teszi, nekem nagyon bejön.
A 03-as, Love Me Tender fantázianevet kapta.
Az ecsete nem is lehetne jobb, egyszerűen tökéletes az én körömformámhoz legalábbis, az ecset vége lekerekített, a körömágynál is szépen tudunk vele lakkozni.
Egy ideje kerestem már ezt a színt, és most végre megtaláltam, pasztell lila, semmi csillogás, anélkül is annyira nőcis, elegáns, nézzétek csak:


Krémes finishű, és elég világos árnyalat ahhoz, hogy elkezdjünk azon aggódni, hogy esetleg szenvedés lesz a felvitele, de itt egyáltalán nincs így szerencsére. Egy vékonyabb és egy közepes réteget vittem fel, és semmi csíkozódás, a fedése is tökéletes, az állaga is megfelelő, szépen terül a körmökön!

Önmagában is elvarázsolt engem, viszont most kedvem volt egy kicsit alkotni, így a középső és mutatóujjamat feldobtam pici kövekkel és a Flormar 392-es csillogó holo csodájával:

Akár önmagában, akár díszítéssel, nekem abszolút nagy kedvencem lett már most, és bele is gondoltam, hogy nyáron a napbarnított bőrhöz milyen jól fog passzolni :)

A catrice lakkokkal eddig is jó viszonyban voltam, semmi negatívumot nem tudok felsorolni, és most is meglepődtem, hogy mennyire minőségi terméket alkottak. Egyedül a tartósságáról nem tudok nyilatkozni, mert ma kentem fel, viszont remélem nem fogok csalódni abban sem, bár én 3-4 napig hagyok fent egy lakkozást, nem kell, hogy egy hétig hősiesen kitartson. :D

A Kaviar gauche trendkiadást Magyarországon júliustól keressétek a Rossmann és Müller drogériákban, ha esetleg megtetszett Nektek is ez a lakk. ;)
/A kiadást egyébként egy híres, német esküvői ruhamárka ihlette./


Nektek hogy tetszik?
Ti hogy álltok a catrice lakkokkal?
Kiváncsiak vagytok erre a trendkiadásra, esetleg  van amit kinéztetek már belőle? 

9 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon szép a színe :) A köveket mivel ragasztottad föl a körmödre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony. :) Átlátszó körömlakkal szoktam feltenni, és fixálni, ebben az esetben egy egyszerű aden lakkal készítettem el. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, akkor nem csak én vagyok ezen a véleményen. ;)

      Törlés
  3. Már önmagában is klassz a színe, viszont leginkább az tetszik,ahogy feldobtad :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép árnyalat, de nekem önmagában kevés, remek ötlet volt feldobni kicsit a szolid lakkot csillámmal és kövekkel!!

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )