Follow my blog with Bloglovin

2015. május 15., péntek

Eveline 2 in 1 zuhanyozás közbeni testápoló és testradír ~ Vélemény

Az Eveline márkától eddig egy dolgot próbáltam ki, Ezt a micellás vizet, viszont nem lettünk jóban sajna...aztán sokáig semmi terméket nem találtam tőlük, ami felkeltette volna az érdeklődésemet, aztán még a tavasz elején a Tescoban nézelődve találtam rá a poszt főszereplőjére, aminek adtam egy esélyt, hogy bebizonyítsa nekem, hogy az Eveline márka igenis tud szuper termékeket gyártani. Ha érdekel milyen tapasztalatom lett végül a termékkel, akkor olvassatok tovább! ;)


A zuhanyzás közbeni testápolók nagyjából tavaly törtek be a szépségiparba, és azóta nálam mindig van itthon belőle valamilyen fajta,mert ennél jobb dolgot a testápolás terén ki sem találhattak volna. Viszont azóta gondoltak még jobbat, és a zuhanyzás közbeni testápolás mellett a radírozást is egyszerre elvégezhetjük csupán egy termék segítségével. És itt jön a képbe az Eveline Spa Professional Argan&Vanilla 2 in 1 Zuhanyzás közbeni testápoló és testradír:


Az aktív összetevők között szerepel: citrom kivonat, méz kivonat, vanília kivonat, urea, hialuronsav, shea vaj, vadrózsa kivonat, édesgyökér kivonat, argán olaj, kakaófa kivonat, szója olaj, édes mandula olaj, aloe kivonat, E-vitamin- amik valljuk be nem hangzanak rosszul, persze akad néha csúnyább összetevő is, de ez most engem nem zavar. Akit érdekel a teljes INCI ITT megnézheti.

Amiről először szót ejtenék, az az illata, ami elég édes, erős illat de nekem abszolút bejön, és i-má-dom!! A vanília illat is igen érződik, plusz nekem valamire nagyon emlékeztet az illata, de így most nem ugrik be. A lényeg viszont, hogy elég intenzív, ha valaki ezt nem szereti, akkor lehet hogy nem lesz a kedvenc terméke.
A termék használata után-azaz zuhanyzás után- valóban puha, selymes lesz a bőröm,nem kell további testápolók után nyúlnom. A radírozó szemcsék jól teszik a dolgukat, a krém közepesen folyós, nem túl híg(a lenti képen láthatjátok), de könnyel el tudom oszlatni a bőrömön. A fincsi illat pedig sokáig érződik.

Összességében nekem elnyerte a tetszésemet,a használata csak néhány percet vesz igénybe, ennek ellenére kellően radíroz és szuperül hidratál, az illata pedig nálam mindent visz! :) A kedvenc testápolási termékeim között szerepel, mivel szívesen használom! Akik nem szeretnek fél órákat a testápolással-hidratálással bajlódni, azoknak jó társuk lesz ez a termék! :)

Ára:1100-1200 Ft / 200 ml

Ti hogy álltok ezekkel az újításokkal?
Szeretitek a zuhanyzás közbeni testápolókat?
Próbáltátok már esetleg ezt a terméket?

Puszii, Ivett

1 megjegyzés:

  1. De jó, ilyenről még nem is hallottam :) (Habár én alapjáraton nem igazán vagyok oda az ilyen 2 vagy 3 az egyben dolgokért :/)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )