Follow my blog with Bloglovin

2015. május 3., vasárnap

Realash - A szexi szempillák definíciója

Szerintem bátran kimondhatom, hogy szinte minden nő szeretne szép, dús, és hosszú szempillákat, és bizony, hogy én is így vagyok vele. De ez legtöbb esetben csupán műszempillával oldható meg, viszont annyira személy szerint én nem kedvelem őket, mert túl béna vagyok a felragasztásához :D. Ezért olyan 2-3 hónappal ezelőtt egy szuper akció keretén belül szert tettem 4D műszempillákra, amit a kozmetikus készített el nekem, és végre úgy gondoltam, hogy mennyivel egyszerűbb lesz így, nem kell spiráloznom, reggel is szép pillákkal ébredek, és olyan 4-5 hétig nem lesz gondom vele. A mesében lehet hogy így van, de nekem olyan 1 hét múlva láthatóan elkezdett kihullani, egy idő után pedig nem is tudtam elviselni, viszketett, idegesített, szóval alig vártam, hogy leessen az összes pilla...Viszont a sokk utána ért, mikor láttam, hogy vele együtt a saját szempilláimból is rengeteg kihullott, és néhány helyen igen látható volt a hiánya...Ebből a tanulság, hogy nem kell nekem ilyen műszempilla többet, és keresnem kellett vallami megoldást, ami rendbe hozza a pilláimat.

Ekkor kaptam egy üzenetet, hogy ha van kedvem, tesztelhetek egy szempilla növesztő, és dúsító terméket, így nem volt kérdés, hogy mi lesz a válaszom..és így került a kezembe a lent látható termék:


Már a csomagolás elvarázsolt, ez a kis dobozka masnival volt átkötve, és a szöveg is nagyon találó, nekem tetszik!

A termék pedig a Realash szempilla kondícionáló, amiről már több helyen olvashattatok, és nagy reményekkel indulok neki a mi kis kapcsolatunknak! :)

A termék honlapján ( ITT ) több dolgot is olvashatunk a termékről, ami rendszeres használat után akár 25%-al hosszabb, és 84%-al vastagabb szempillákat ígér, tudományosan, bizonyítottan hatásos, és szemészek által tesztelt, érzékeny szeműek is nyugodtan használhatják.

A mai naptól kezdem el a használatát, és természetesen jövök majd a következő bejegyzéssel (kb.1 hónap múlva), hogy mennyire is hatásos a termék, fotókkal ! :)

Ti próbáltatok már ilyen, vagy ehhez hasonló szempilla kondicionálót?
Vagy van más bevált módszeretek erre a problémára? :)

Puszii, Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )