Follow my blog with Bloglovin

2015. május 8., péntek

Megújulva | Essence The Gel nail polish ~ babarózsaszín manikűr

Az essence is megújította a körömlakkjait (véégre), ami a the gel nail polish nevet kapta, tehát gél hatású körmöket tudunk vele elkészíteni. Nagyjából egy hónapja elérhető, és először a Cosmopolitan újsághoz csomagolva szerezhettük be, ami nekem sikerült is, mégpedig mindkét színben beszereztem.

Tervezem egyébként az alap- és fedőlakk beszerzését is, hiszen úgy az igazi, de kipróbáltam a jól bevált körömerősítős alaplakkommal is.

A külseje nem változott, ugyanaz a megszokott üvegcse, csupán a beltartalom más a régebbi colour&go termékekhez képest.


A legelső amit kipróbáltam, egy babarózsaszín árnyalat, ami a 13 forgive me nevet viseli. Ami elsőre feltűnt, hogy állagra is másabb, picikét sűrűbb, viszont könnyen fel lehet kenni, és a fedése pedig elképesztően jó!!! A legelső alkalommal csupán egy réteget kentem fel, és napokig úgy viseltem, a tartóssága is sokkal jobb,mint az előzőnél, ahol volt, hogy már egy nap után vállalhatatlanul lekopott a körömlakk...fedőlakk nélkül nekem három napig bírta, én pedig utána úgyis váltani szoktam, úgyhogy nekem ez pont megfelel.

A színe is pont ugyanolyan felkenve is,mint az üvegben, nagyon tetszik, és most mellé szintén egy essence lakkot párosítottam, a régebbi sparkle sand effect 163 hey, nude! színt, ami tökéletesen illik hozzá..:)
A finishe is az elvárt szintet hozta, mégpedig igazán fényes, gél hatású a végeredmény. Meg is kérdezték tőlem, hogy neked gél lakkozva van a körmöd? :D De a képeken is látható, nem viseltem hozzá fedőlakkot.

A képeken két rétegben láthatjátok, amit tényleg csak a tökéletesség - plusz a megszokás- kedvéért kentem fel, és egy réteget még a sand csillámos lakkból.


A körömformám is új, kipróbáltam a hegyesebb körmöket, nagyon bejön, könnyebben ki tudom festeni, és mintha kevésbé törne be, bár ezt most csak halkan mondom, mivel sikerült azóta a mutatóujjaimat "elvesztenem",mert beszakadt :(


Összességében nagyon meg vagyok elégedve az új formulával, ár-érték arányban tökéletes, teljesen megfelelt az elvárásaimnak. Szívesen kipróbálok majd új színeket is, ami remélem, hogy ugyanilyen jól fog teljesíteni.

Ára: 549 Ft / 8 ml

Ti próbáltátok már a megújult essence körömlakkokat?
Ha igen, akkor mi a véleményetek róla? :)

Puszii, Ivett

6 megjegyzés:

  1. Nekem is ez van meg, pont a körmeimen :) Ugye milyen furcsa az állaga? Nagyon tartós lakk, meg vagyok vele elégedve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen állagra másabb picit, de szerencsére ettől függetlenül szépen kenhető :) Akkor látom nem csak nekem vált be ;)

      Törlés
  2. Szépek ezek a lakkok :) Nekem is a Cosmos pink van meg, de most gondolkodom a DM-es akción (fedőlakk vagy alaplakk mellé jár egy lakk ingyen)!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszenek ezek a lakkok, a gyűrűsujjadon is szépen mutat a lakk. :)

    VálaszTörlés
  4. Jó néhány színt megvettem már, sőt a fehérből a második üveget is. Nagyon jó, egy rétegben is alkalmas a fedésre. Jobb,mint az OPI Alpine snow.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )