Follow my blog with Bloglovin

2014. szeptember 25., csütörtök

Manikűr | Moyra 56 és Lovely Rio

Sziasztok! Mivel a szünet alatt a körömlakkok iránti szerelmem nem múlt el, ezért most a 300. poszt témája mi is lehetne más, mint egy manikűr, amit legutoljára viseltem. :)

Már őszt írunk, ilyenkor jobban kedvelem a piros, bordó, és barnásabb árnyalatokat a körmeimen, de még egy kicsit nyárias hangulatban vagyok ilyen téren, ezért egy élénk, ciklámen színt választottam, a Moyra No. 56-os sorszámú körömlakkot felhasználva.

A minőséggel minden oké, viszonylag gyorsan szárad,már egy réteg is szépen fed, viszont én kettőt használtam. Elég fényes a finishe, bár itt fedőlakkal láthatjátok, mivel este festettem, és reggelre a csodás párnanyomat megjelent egy-két körmömön.
 Egy kicsit csalóka ez a körömlakk, néha pinknek látom, néha pedig inkább lilásabb színét mutatja, de az biztos, hogy egy igazán dögös, egyedi, feltűnő szín! A Moyra kínálatában mindig találok különleges színeket,sőt ár-érték arányban is igen jó, ezért is kedvelem a márkát, és az utóbbi időben, a kiadásokkal pedig egymás után levesznek még jobban engem a lábamról. 


Na de lássuk most miről is beszéltem eddig:



Mostanában az egyszerűbb manikűrök híve vagyok, nem szoktam különösebb nyomdázásba vagy hasonlóba belefogni, de azért egy kis csillogással, vagy másik színnel fel szoktam dobni. Így tettem most is, a gyűrűsujjamra kentem fel egy réteget a Lovely Rio nr.1 -es sorszámú homoklakkjából. /Hozzátenném, hogy annyira irigykedtem mindenkire, akinél megláttam ezt a körömlakkot, mert én azt hittem csak álmodozhatok róla, aztán mikor haza látogattam, legnagyobb meglepődésemre a Rossmannban belefutottam a kollekcióba, szinte érintetlenül csak rám várt :D Ez kb 2 hónappal a megjelenés után volt...:D Így enyém lett a kicsike :P /  Az állaga nekem egész sűrű, alig tudom felkenni, úgyhogy valószínű, hogy selejtes darabot fogtam ki, óójeee. Viszont ha sikerül feloperálni a körmömre,akkor a látvány kárpótol a kis bosszankodásomért:


Ugye milyen csodásan festenek együtt? :)

Felhasznált körömlakkok:


Nektek hogy tetszik?
Ti is szívesen nyúltok még az élénkebb színek után??

Puszi, Ivett

12 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon jó együtt a két lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, örülök, hogy te is így gondolod :)

      Törlés
  2. Most pink a körmöm nekem is, ennyire nem élénk, de igen, szeretem az élénk színeket. Ha nagy néha nude lakkot használok, másnap már élénket kell felkennem :)
    Nagyon jól megy ez a két szín egymáshoz, és én is Moyra-fanatikus vagyok, van vagy 25 Moyrám, és egy csomót már el is használtam, szóval elég sokat vettem életemben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is akad néhány szerény kis gyűjteményemben :)
      Számomra a nyári időszak az abszolút feltűnő és neonos lakkoké, télen nem tudnám elképzelni a neon pinket a körmömön, ami egyébként a kedvenc színem, úgyhogy fura :D

      Törlés
  3. Mesés! :) Én ősszel-télen is szeretem az élénk színeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Nekem inkább a nyári időszakhoz köthető a nagyon feltűnő, élénk színek :)

      Törlés
  4. Most még én is használok élénkebb színeket, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )