Follow my blog with Bloglovin

2013. április 30., kedd

A nagy Haul

Az elmúlt két-három hétben nem jelentkeztem haul-os poszttal, de ma bepótolom..:)
Otthon vásárolgattam egy picit, de nem vittem túlzásba szerencsére..ezért büszke is vagyok magamra :D
Mondjuk van egy két dolog amit szerettem volna vásárolni, de nem találtam belőle a kedvemre valót..például egy virágmintás nacit vagy egy tavaszi kis cipellőt..na de majd ha megtalálom őket akkor beszerzem :)

Na de most lássuk miket is sikerült vennem:


Benéztem többször is a DM-be először ezeket sikerült vennem:
-Balea arctisztító és smink lemosó kendők 550 Ft körül
-Balea Hawaii ananász tusfürdő és testápoló limitált kiadás 299 és 499 Ft.
 Nagyon kíváncsi voltam az új limitált kiadású tusfürdőkre és leginkább ez az illat fogott meg engem :)


Ez elég vegyes kép a vásárlás szempontjából. Többször nézelődtem a Müllerben is és ott is vásároltam egy két dolgot. Ebayről is érkezett két csomagom is. 
-Balea szemfesték lemosó 599 Ft körül (néhány termék árára nem emlékszem pontosan sorry). Róla már sok jót hallottam, így nem volt kérdéses hogy megvásárolom amint Dm közelében leszek :)
-Nivea nappali arckrém 1599 Ft akciósan a Müllerből. Szerettem volna kipróbálni másik arckrémet is, mert még régen vettem egy essence krémet de az nem igazán vált be, de ennél az első benyomás igencsak jó  :)
- X-Epil gyantacsíkok 699 Ft körül. Igyekszem a lábamat leginkább gyantázni, de sokszor inkább a gyors, ám de annál rosszabb borotválás mellett döntök..de a szándék megvan, és igyekszem minél előbb rátérni a csak gyantázásra.
-Köröm matrica 0.99 Euró. Még mielőtt haza mentünk volna akkor vásároltam a KIK-ben, de még nem volt időm megmutatni. Leginkább az élénk neon színek miatt vettem meg..:)
-Maybelline Cat Eyes szempilla spirál: Az eddigi legjobb szempillaspirál amit valaha próbáltam, én nagyon imádom, és Glamour napokon fél áron sikerült beszereznem :) Mást nem is vettem a kuponokból, pedig nagyon rákészültem a Glamour napokra..:D 999 Ft féláron
-Ecset: Ebay-es szerzemény 1.50 Dollár

És akkor most következzenek a gyengéim...a körömlakkok:

China glaze lakkokból sikerült szinte egyszerre hármat is beszereznem.
Az első kettőt Ágitól vásároltam, az egyik erős pink színű a másik neonos pink.
A harmadik lakkot Ebayről sikerült beszereznem, és mire visszatértünk a szabadságról, már a postaládámban várt rám :) Most neveket különösebben nem írok, úgyis hamarosan közelebbről is bemutatom őket: ) A képek sajnos nem adják ezen a képen vissza, hogy mennyire élénk színekről is van szó.


-A Moyra lakkokra mindig nagyon kíváncsi vagyok, a közelünkben van egy bolt, ahol rengeteg féle fajta van, szóval nagy a választék, úgyhogy általában mindig egy órát nézelődök, mire kiválasztom hogy melyiket is szeretném :D A választásom most erre a csillogó barnára esett és egy szép zöld színre. 390 Ft/darab
-Pesten járva rögtön felkerestem a Flormar pultot, ahol szintén lehet nézelődni órákig,mert ott is rengeteg a választék a körömlakkok terén. De én már konkrét céllal mentem oda, mégpedig ezt a csodás holo lakkot szerettem volna beszerezni. Élőben még jobban elvarázsolt..: ) 580 Ft
-Az essence új topperjét is sikerült levadásznom, ugyanis itt kint a Rossmannban nem dupla állvány van, ezért sok újdonság nem jutott el ide. 590 Ft
-A Rimmel körömápoló lakkjáról is sok jót hallottam, ezért őt is ki szerettem volna próbálni, mert az én körmeim sajnos igen csak töredeznek.. 1200 Ft


- Ezeket a cuki kis Aden mini lakkokat még tavaly év végén nyertem a facebookon meghirdetett Téli körömlakk kavalkád versenyen, és most sikerült végre kézhez kapnom őket...Nagyon izgultam, hogy már nem fogom megkapni őket, de szerencsére nem vesztek el..:) 10 darabot kaptam,abból már egyet elajándékoztam, de így is maradt még 9 szépséges, tesztelésre váró körömlakk .:)

És végül de nem utolsó sorban következzenek a ruhák:

- Vaj színű, vékony kis kardigán féleség, első látásra beleszerettem..:) Jól jön majd a nyári estékre 
amikor kicsit hűvösebb lesz már az idő. Colosseum, 1790 Ft


- Élénk, már majdnem hogy neon pink színű felső, hátul csipkés. Egy kínaiban bukkantam rá, és nem is tudtam ott hagyni. 1900 Ft.

Nos ezeket sikerült vásárolnom az elmúlt időszakban..:)

Melyik termékekre, dolgokra vagytok a leginkább kíváncsiak?? :)
Ti mit vásároltatok mostanában?

Puszii, Ivett




15 megjegyzés:

  1. Az ecset ebay lelőhelyét elkérhetném?
    Épp alapozó ecset után kutatok, találtam is ebay-en, de most hogy látom a tiéd "élőben" jobbnak tűnik, mint amit kinéztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze:)
      http://www.ebay.com/itm/Makeup-Cosmetic-Fiber-Foundation-Stipple-Powder-Blush-Brush-Black-DL0-/360645120967?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item53f81fd3c7
      Ez ugyanaz az ecset, de én másik eladótól vásároltam, onnan viszont már nem lehet azért kerestem meg ezt :)

      Törlés
  2. a lakkok és a pink felső aww de jók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Már alig várom hogy az összes lakkot kipróbáljam..bele telik majd egy kis időbe..:D

      Törlés
  3. áá milyen jok már az aden lakkok. :O
    nekem minden bejön ami rózsaszin-logikusan :D
    szóval ismét tökre jo dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)
      Pink mánia, igen le sem tudom én sem tagadni..:D

      Törlés
  4. Arra a Flormar lakkra nekem is fáj a fogam a China Glaze lakkokért meg odáig vagyok :)
    A Dmes szemfestéklemosóm én is gondolkoztam, de egy L'orealt vettem, ami nagyon nagyon rossz, szóval várom majd a tesztet tőled erről a termékről :)

    VálaszTörlés
  5. A lakkok és a csipkés hátú felső nagyon tetszenek, imádom a csipkét! :)))

    VálaszTörlés
  6. a gyantacsíkokra nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen a használata, beválik-e stb. Mert mostanában tervezgetek én is venni, de nem tudom, hogy milyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, akkor amint kipróbálom, írok róla :)

      Törlés
  7. Engem a szálas essence lakk érdekelne a legjobban :)

    VálaszTörlés
  8. Az essence topper még mindig izgatja a fantáziámat!

    VálaszTörlés
  9. Csajook, hamarosan hozom az Essence Topperről is a tesztet ;)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )